سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راک استار و Take-Two در E3 2016 حضوری پر رنگ خواهد داشت


راک استار و Take-Two در E3 2016 حضوری پر رنگ خواهد داشت دیجیاتو/ Take-Two، شرکت مادر 2K و راک استار، خود را برای نمایش های بزرگی در همایش E3 امسال آماده می کند. هر چند تیک-تو همانند یوبی سافت و بتسدا، دیگر ناشرین بزرگ صنعت بازی سازی، کنفرانس مستقل خود را برگزار نخواهد کرد، با این حال، استراس زلنیک، مدیر عامل اجرایی تیک-تو به بازیکنان قول داده که در E3 پیش رو، این شرکت حضوری فعال خواهد داشت. زلنیک هنوز جزئیاتی از عناوینی که از این شرکت در همایش E3 خواهیم دید فاش نکرده، اما با این حال طبق صحبت های او باید انتظار نمایش های عظیمی را داشته باشیم.

عنوان Battleborn، ساخته استودیو Gearbox که در ماه می سال جاری توسط 2K انتشار خواهد یافت، احتمالا یکی از مهره های اصلی تیک تو خواهد بود. عنوان مورد انتظار Mafia 3 هم بازی دیگری است که طرفداران مشتاق شنیدن اخبار جدید از آن هستند. آخرین نسخه از سری مافیا توسط استدیو تازه تاسیس Hangar 13 در حال توسعه است و در تاریخ نامعلومی در سال 2016 عرضه خواهد شد.

عناوین ورزشی تیک تو همانند NBA 2K و WWE هم سر جای خود هستند و احتمالا اخباری در E3 در مورد شان خواهیم شنید. هر چند 2K، مهره های متعددی برای شرکت در E3 خواهد داشت، اما آن چه که بازیکنان بیشتر مشتاق آن هستند، بازی جدید دیگر فرزند تیک تو، راک استار است. آیا شاهد معرفی عنوان جدید این شرکت خوش نام در E3 سال 2016 خواهیم بود؟ بی شک رونمایی از نسخه دیگری از سری های Red Dead و یا Bully می توانند همانند بمبی، کنفراس E3 را منفجر کند.

شرکت تیک تو، این فرصت را دارد که با معرفی عناوین جدیدی، چه از سمت 2K و چه از سمت راک استار، نگاه ها را در E3 پیش رو معطوف به خود سازد. باید ببینیم که راه کار سران این شرکت برای حضور در بزرگ ترین همایش صنعت بازی سازی چگونه خواهد بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
راک استار ما با راک استار شما فرق می کند