سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف 6 خودرو حامل چوب قاچاق در یاسوج


جواد رحیمیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه خودرو در حال حمل پنج استر چوب در مسیر جاده یاسوج - شیراز عصر دیروز از سوی ماموران این اداره توقیف شد.
وی اظهار کرد: این خودرو ماه گذشته نیز توقیف و پس از حدود ده روز طی مراحل قانونی از پارکینگ آزاد شده بود.
رحیمیان با بیان اینکه مراقبت از جنگل ها و برخورد با قاچاقچان چوب درختان بلوط افرایش یافته است، خواستار مشارکت و همکاری مردم در صیانت از جنگل های زیبای این شهرستان شد.
وی گفت: در روزهای اخیر در بازدید از جنگل های چم خانی بویراحمد برخی معترضان به جنگل شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.
این کارشناس جنگل داری وسعت جنگل های شهرستان بویراحمد مرکز کهگیلویه و بویراحمد را 450 هزار هکتار اعلام کرد و افزود: در برخی مناطق تراکم جنگل های بلوط به دلیل بهره برداری بی رویه و حفاظت نشدن مطلوب در گذشته تا 20 درصد کاهش یافته است.
2077/6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توقیف دو اتوبوس حامل کالای قاچاق