فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شهرستان چالدران آماده استقبال از مسافران نوروزی است


به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم حسین زاده روز جمعه در جلسه ساماندهی خدمات سفر نوروزی که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به امر توسعه صنعت گردشگری و وجود آثار تاریخی فاخر همچون مجموعه جهانی قره کلیسا، مقبره سیدصدرالدین، آب گرم ایستی سو و مناظر طبیعی بکر در چالدران اظهار کرد: شهرستان چالدران با قدمت تاریخی و آثار تاریخی فراوان یکی از کانون های مهم مسافرت های نوروزی در استان آذربایجان غربی است.
وی افزود: برای رونق گردشگری و توسعه اقتصادی این منطقه باید تلاش شود تا شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگر در این شهرستان باشیم که این امر در سایه ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری محقق می شود.
وی با بیان اینکه در تعطیلات سال جدید، افزون بر 95 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و جهانی آماده استقبال از میهمانان و گردشگران است، بر لزوم آمادگی کامل نهادها و ارگان ها جهت استقبال از میهمانان نوروزی چالدران تاکید کرد و گفت: با توجه به توریستی بودن شهرستان چالدران بایستی آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران مد نظر متولیان امر قرار گیرد.
فرماندار چالدران با اشاره به فعالیت هر چه بیشتر ستاد ساماندهی و ضرورت ارتقای کیفیت خدمات سفر در این شهرستان اظهار کرد: لازم است تا این ستاد فعال تر از همیشه و با برنامه ریزی اصولی در راستای جذب گردشگر، اسکان و خدمت رسانی به مسافران گام بردارد.
وی با تاکید بر بازدید و بازرسی مستمر از کلیه مکان ها و واحدهای خدمات رسان در ایام نوروز افزود: با توجه به در پیش بودن نوروز و افزایش تقاضا برای برخی کالاها و همچنین افزایش سفرهای نوروزی باید به طور ویژه بر قیمت ها نظارت شده و در صورت مشاهده تخلف کم فروشی و گران فروشی برخورد قاطع صورت گیرد.
شهرستان چالدران در شمال آذربایجان غربی واقع شده و تاکنون 95 اثر تاریخی و فرهنگی این شهرستان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
7128/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان کازرون