سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آلمان در سال 2015 بیشترین ورود مهاجر از سال 1950 را تجربه کرد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، "توماس دمایزیر"، وزیر کشور آلمان در سخنانی در برلین تاکید کرد که از دهه های گذشته تا کنون تا به حال تا این حد مهاجر به آلمان نیامده بود. برای سال 2015 ما بیشترین آمار تعداد مهاجر از سال 1950 را داشتیم.

این روند از جمله به دلیل شمار روزافزون پناهندگان در آلمان بود. در سال 2015 تقریبا  ورود 1.1 میلیون پناهنده به آلمان ثبت شده است که بی سابقه بوده است. البته شمار بقیه مهاجران در آلمان از جمله کسانی که برای تحصیل یا کار به آلمان آمده بودند نیز افزایش پیدا کرده است.

وزیر کشور آلمان این وضعیت را یک چالش عظیم برای آلمان ارزیابی کرد.

آمار جریان های کلی مهاجرت به آلمان برای سال 2015 البته هنوز در دسترس نیست. اما در سال 2014 هم مهاجران زیادی از خارج به آلمان آمدند.

بر اساس گزارش مربوط به مهاجرت در سال 2014 که وزیر کشور در برلین ارائه داده است شمار مهاجرت به آلمان در سال 2014 به بیش از 1.46 میلیون نفر افزایش یافت. چنین آمار بالای مهاجرت را آلمان در سال 1992 به دست آورده بود.  افزایش چشمگیرمهاجرت به آلمان در سال 2014 همچنین به دلیل افزایش پناهندگان هم بوده است.

بر اساس اطلاعات وزارت کشور در اواخر دسامبر سال گذشته تعداد درخواست های پناهندگی انجام نشده تقریبا بیش از دو برابر این درخواست ها در سال گذشته بود. وزیر کشور آلمان اعلام کرد که این کوه درخواست ها باید حداکثر در سه ماهه سوم سال 2016 کاهش یابد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
مشاهده اشیاء نورانی در آسمان آلمان در سال 2015 (جدید)