فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم های ایرانی با موضوع عشق و خانواده در كره طرفدار دارد


آلتو كانگ/alto kang موسس شركت پخش فیلم كره ای آلتو مدیا/alto media است كه برای اولین بار در بازار فیلم جشنواره فجر شركت می كند. اما وی پیش از این سینمای ایران را می شناخته و دو فیلم دختر ساخته رضا میركریمی و در دنیای تو ساعت چند است؟ از صفی یزدانیان را خریده و در كره نمایش داده است.
وی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد سابقه شركت آلتو مدیا گفت: این شركت 15 سال قبل تاسیس شد و ما اولین شركت تولیدكننده دی وی دی در كره بودیم.
كانگ ادامه داد: ما از سه سال قبل شروع به خرید فیلم های خارجی از 40 كشور و پخش آنها در كره كردیم.
مدیر شركت آلتو مدیا در مورد پخش دو فیلم ایرانی در كره افزود: دو فیلم امروز و در دنیای تو ساعت چند است؟ را در كره سال گذشته نمایش دادیم. هر كدام به مدت یك ماه در 15 سینما در سئول و دیگر شهرها به نمایش درآمدند و نزدیك به پنج هزار نفر آنها را دیدند. البته ما انتظار داشتیم افراد بیشتری برای دیدن آن به سینماها بروند.
وی در مورد اینكه چه فیلم هایی در اولویت خرید آنها هستند نیز تاكید كرد: ما دنبال فیلم هایی هستیم كه پیام سیاسی یا اجتماعی نداشته باشند. تاكنون 6 فیلم ایرانی دیدیم ولی بازهم می بینیم. چند فیلم هست كه به خرید آنها علاقه داریم اما فیلم دختر از میركریمی و فیلم آبجی را تا حد زیادی پسندیدم.
كانگ تصریح كرد: ما فیلم هایی می خواهیم كه وقتی تماشاچی های كره ای فیلم را می بینند می توانند با آن همذات پنداری كنند.
فیلم اروند از پوریا آذربایجانی را هم دیده ام و به نظر فیلم خوبی در مورد احساسات مردم بود. درمورد فیلم های مستند و كوتاه هم خرید چنین فیلمی مد نظر ما نیست اما مستند A157 به نظرم بسیار احساسات را برمی انگیخت. فیلم برادرم خسرو را ندیدم و به این دلیل قصد دارم به شركت فیلمسازی بروم و یك دی وی دی از آنها بگیرم. فیلم نفس را هم دیدم و از بازی دختر بچه آن بسیار لذت بردم.
وی در مورد تفاوت جشنواره جهانی فیلم فجر با دیگر جشنواره های بین المللی گفت: برای نمونه در جشنواره فیلم پوسان، تعداد فیلم ها بیشتر است؛ اما در جشنواره جهانی فجر فیلم ها بیشتر بر سینمای ایران و آسیا متمركز است. فیلم پوسان بخش های زیادی دارد و از كشورهای زیادی فیلم پذیرفته می شوند.
كانگ در مورد برنامه ریزی ها برای جشنواره نیز افزود: خیلی خوب است كه همه فیلم ها را می شود در یك ساختمان دید. در جشنواره پوسان باید در سینماهای مختلفی فیلم ها را دید كه كار را دشوار می كند.
وی گفت: از هتل تا محل جشنواره سرویس رفت و آمد هست و برای مهمانان سفرهای درون شهری در داخل تهران تدارك دیده اند كه باز هم به دیدن بیشتر شهر كمك می كند. او كه شهر تهران را بسیار سرزنده دیده گفت: ما در مركز شهر اقامت داریم كه مردم عادی اینجا هستند و بسیار مهربان هستند اما مردم و خودروها به علائم راهنمایی و رانندگی توجه ندارند كه كمی نگران كننده است.
فراهنگ**9157**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانلود تایتل جهت زیر نویس فیلم با موضوع كره زمین