سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جوان 23ساله افغان به‌دست نیروهای آمریکایی در «بگرام» کشته شد


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، جوان 23ساله افغان از شهروندان شهرستان «بگرام» در ولایت پروان به‌ضرب گلوله نیروهای آمریکایی در این شهرستان کشته شد.

شاهدان عینی در این باره می‌گویند: نیروهای آمریکایی از یک برج دیده‌بانی پایگاه نیروهای هوایی شهرستان بگرام به‌طرف این جوان شلیک کردند.

پس از این حادثه، شهروندان شهرستان بگرام در اعتراض به کشته شدن جوان افغان علیه نیروهای آمریکایی تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند.

معترضان از دولت افغانستان خواستند تا هرچه سریع‌تر به این واقعه رسیدگی کند در غیر این‌صورت مردم این ولایت برای قصاص عاملان آن وارد عمل خواهند شد.

مقامات نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان پس از کشته شدن این جوان افغان توسط این نیروها و تظاهرات گسترده مردم شهرستان بگرام وعده دادند تا در مورد این رویداد تحقیقات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/.*


ویدیو مرتبط :
زورآزمایی دیدنی جوان افغان و نظامی آمریکایی