سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمیته بررسی حوزه بازرگانی و معدن در مجلس تشکیل شد


سیدهادی حسینی نماینده مردم قائم شهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در این جلسه کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشکیل شد.

وی در همین رابطه افزود: در این کمیته بر روی موضوع بازرگانی و صنعت و معدن کار می‌شود یعنی بر جداسازی تجارت از صنعت و معدن تلاش می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین تصریح کرد: همچنین در این کمیته بر روی مسئله مذکور بحث و کار کارشناسی نمایندگان صورت می‌گیرد تا طرح را تهیه و به صحن ارائه دهند چرا که یکی از مسائلی که به حوزه صنعت معدن و تجارت خسارت وارد می‌کند تاجر شدن صنعت‌گران است.

«دولت به جای اینکه کار تولید را دنبال کند به سراغ تجارت رفته و این اشکالی است که هر کجا خسته شده و کم‌آوردند می‌گویند به جای تولید وارد می‌کنیم. چرا که ارزان‌تر بوده و نیروی زیادی نمی‌خواهد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تشکیل این کمیته را بیان کرد و گفت که بنابر این بحث مذکور را در این کمیته دنبال می‌‌کنیم تا تجارت از صنعت و معدن جدا شود.

به گزارش فارس اعضای کمیته بررسی حوزه بازرگانی و معدن مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

1- نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه

2- مؤید حسینی‌صدر نماینده مردم خوی

3- کما‌ل‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل

4- رمضانعلی‌سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار

5- داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان

6- سیدهادی حسینی نماینده مردم قائم‌شهر

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بخش خبری سیما - تشکیل کمیته بررسی حوادث پالایشگاه