سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



جشن عبادت ۱۲هزار نفری دانش آموزان دختر پایتخت فردا برگزار می شود


جشن عبادت ۱۲هزار نفری دانش آموزان دختر پایتخت فردا برگزار می شودمهر/ معاون پرورشی و فرهنگی گفت: جشن تکلیف ۱۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس شهر تهران روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
تقی ابوطالبی احمدی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: در راستای تقویت و تعمیق دینی باوری و توجه و اهمیت به انجام فرایض الهی، جشن تکلیف ۱۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم مدارس شهر تهران روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: این برنامه به همّت اداره قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ انجام خواهد شد.
تقی ابوطالبی احمدی خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه نهادهایی همچون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پلیس راهور و مدیریت مصلای تهران همکاری دارند.این مراسم با برپایی دو رکعت نماز جماعت به امامت یکی از آیات عظام به پایان می رسد.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
جشن عبادت دانش آموزان سوم دبستان دخترانه مفتاخ