سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور حکم در پرونده‌ قاچاق ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی توسط تعزیرات


صدور حکم در پرونده‌ قاچاق ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی توسط تعزیراتایسنا/ شعب تعزیرات حکومتی استان تهران حکم 3 پرونده را برای گرانفروشی، قاچاق ارز و عدم ایفای تعهدات ارزی صادر کردند.

یکی از این پرونده‌ها با شکایت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرودگاه امام خمینی (ره) از فردی که قصد خروج از کشور به مقصد بانکوک با مقدار 60 هزار دلار را داشت، تشکیل شده بود.

شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهر ری پس از رسیدگی و احراز تخلف، حکم به پرداخت جریمه نقدی 3 میلیارد و 300 میلیون ریالی معادل دو برابر بهای ریالی ارز مکشوفه به عنوان جریمه نقدی و ضبط ارز مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

در پرونده دیگری که با شکایت بانک پاسارگاد دائر بر عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی تشکیل شده بود، شعبه پس از رسیدگی، شرکت مذکور را به استرداد مبلغ 10 میلیون و 292 هزار و 44 یورو در حق شاکی و تعلیق کارت بازرگانی این شرکت به مدت یک سال محکوم کرد.

سومین پرونده برابر گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مبنی بر گرانفروشی انواع شن و ماسه توسط یک شرکت مهندسی ساختمانی سازه در تهران تشکیل و رسیدگی شد که متخلف به پرداخت 4 میلیارد و 663 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صدور حکم 3 پرونده قاچاق طلا