ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیل‌زاده پس از پایان خدمتش به سپاهان برمی‌گردد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 15:15

خلیل‌زاده پس از پایان خدمتش به سپاهان برمی‌گردد

تسنیم/ مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید که نظرات محرم نویدکیا در این تیم به ضرر یا نفع کسی نبوده است.
اصغر باقریان در خصوص وضعیت تیم سپاهان پیش از دربی اصفهان گفت: بازیکنان مشغول هستند و تمرینات خود را برای ارائه یک بازی خوب در دربی شروع کرده‌اند. باید بازی با ذوب‌آهن و گسترش‌فولاد را هم پشت سر بگذاریم تا کادرفنی جدید برنامه‌های اصلی‌اش را که مدنظر دارد، دنبال کند. برای بازی با ذوب‌آهن هم آمادگی خوبی در تیم وجود دارد و امیدوارم خدا کمک کند تا این بازی را هم ببریم، چون می‌خواهیم در لیگ برتر و جام حذفی مدعی اصلی قهرمان باشیم.
وی درباره اینکه با توجه به کمبودهایی که وجود دارد آیا استیماچ برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیازهایش را اعلام کرده است یا نه، اظهار داشت: برای اقدام کردن در نقل‌وانتقالات هنوز زود است و تا آن موقع باید استیماچ روی تیم و بازیکنان مطالعه کند تا به شناخت بهتری برسد. ضمن اینکه دو بازیکن برزیلی‌مان هم باید به تمرینات بیایند و تیم‌مان تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشد و بعد از آن کادرفنی شرایط‌شان را خواهد سنجید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا محرم نویدکیا در حال حاضر کمکی به کادرفنی می‌کند یا نه، تأکید کرد: محرم هرجایی که کمک لازم باشد، کمک خواهد کرد. نویدکیا در زمین، کنار زمین و بیرون از زمین یک سرمایه ارزشمند است و می‌تواند به سپاهان کمک کند.
باقریان در واکنش به این مسئله که گفته شده تمام نظرهای محرم نویدکیا از جمله رفتن فرکی و بازگشت علی احمدی در باشگاه و تیم سپاهان اعمال شده است، گفت: نه این‌طور نیست، نه اینکه اتفاقاتی که افتاده را رد کنیم، اما اینکه خود فرکی به نتیجه رسید دیگر ادامه کار ندهد و ما خودمان سرمربی جدید انتخاب کردیم، اتفاقاتی بوده که طبق روال معمول انجام شده است.
وی یادآور شد: اینکه بخواهیم این اتفاقات را به محرم نویدکیا ارتباط بدهیم، خوب نیست. باشگاه با توجه به نیازهای خودش تغییرات را انجام می‌دهد. محرم هم به عنوان سرمایه همیشگی باشگاه سپاهان ممکن است در نظرات کمک کرده باشد، اما نظراتش اینگونه نبوده که به نفع یا علیه کسی صحبتی کند و هر چیزی که به صلاح سپاهان بوده را گفته است. تصمیم را هم باشگاه گرفته و افراد تصمیم‌گیرنده نبودند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره زمان بازگشت شجاع خلیل‌زاده به این تیم که در حال حاضر در تراکتورسازی مشغول خدمت سربازی است، اظهار داشت: از وضعیت خدمتی خلیل‌زاده بی‌خبر هستیم، اما او بازیکن سپاهان است و پس از پایان خدمتش به تیم ما باز می‌گردد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ببین زنه چطوری به خدمتش میرسه!!!!