بازیگری پروفسور سمیعی در فیلم «دختری به نام ایران»


  X  

بازیگری پروفسور سمیعی در فیلم «دختری به نام ایران»

مهر/ تله فیلم «دختری به نام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی کرامتی فردا اول آبان ماه کلید می خورد.
تولید تله فیلم «دختری به نام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی کرامتی فردا اول آبان ماه با حضور بازیگرانی چون ایرج نوذری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس، زهره حمیدی و ... آغاز می شود تا از شبکه سه سیما روی آنتن برود.
یکی از نکات جالب توجه این تله فیلم حضور پروفسور مجید سمیعی و مهدی کتابچی فوق تخصص مغز و اعصاب و دستیار دکتر سمیعی است که در نقش های خودشان بازی می کنند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: بوکسوری به نام فرامرز حسین پور سال ۵۷ بعد از اینکه به فرمان امام خمینی (ره) ورزش بوکس در ایران ممنوع شد از کشور خارج شده و فعالیت هایش را در کویت ادامه می دهد. وی سال ۹۴ به دلیل مشکلات جسمی امکان فعالیت های ورزشی را از دست داده و طبق نظر پزشکان تنها پروفسور سمیعی می تواند او را مداوا کند ... .
ایرج نوذری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس، زهره حمیدی، حسن اسدی، فریبا خادمی، نگار مراد، پروفسور مجید سمیعی و مهدی کتابچی در این تله فیلم ایفای نقش کرده اند.
عوامل پشت دوربین عبارتند از کارگردان: علی کرامتی، نویسنده: محمد رسولی، مدیرتصویربرداری: علی احسانی، صدابردار: جمشید آزموده، طراح صحنه و لباس: بهنام معتمدی، تدارکات: مجید مهدی زاده، عکاس: مریم حسینی، مدیرتولید: علی اصلی بیگی، تهیه کننده علی کرامتی با مشارکت کنگره شهدای ورزش کشور، شرکت سایپا و وزارت ورزش و جوانان.


ویدیو مرتبط :
پروفسور سمیعی افتخار ایران زمین