سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سرپل ذهاب: شناخت سیره حضرت علی (ع) چراغ راه زندگی است


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام مجید صفدری روز پنجشنبه در آیین جشن میلاد حضرت علی (ع) افزود: حضرت علی (ع) بعنوان نمادی از انسان كامل الگوی مناسبی برای نسل جوان در تمام امور زندگی محسوب می شود و ترویج و نهادینه كردن فرهنگ علوی در جامعه یك ضرورت است.
وی اضافه كرد: جامعه ما به اخلاق و سیره علوی نیاز ضروری دارد و بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان؛ ترویج سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه فرهنگ و اخلاق علوی است.
در این آیین با تجلیل از پدران آسمانی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد و به كسانی كه نام آنان مزین به نام حضرت علی (ع) بود هدایایی اهدا شد.
همچنین در سالروز ولات باسعات حضرت علی (ع) مسجد پنج تن آل عبا (ع) مسكن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب با 400 مترمربع زیربنا و سه میلیارد ریال اعتبار با تلاش جهادگران بسیج سازندگی شهرستان به بهره برداری رسید.
امام جمعه سرپل ذهاب در این آیین كفت: ساخت مسجد یكی از بركات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است كه باعث وحدت امت اسلامی می شود.
حجت الاسلام صفدری گفت: از جمله آثار و بركات مسجد برگزاری نماز جمعه و جماعت است كه در سایه آن می توان با جمع شدن نمازگزاران در كنار هم به اتحاد و انسجام دست یافت.
سرپل ذهاب در غرب استان كرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.
7079/7399/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهرستان سرپل ذهاب