سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پسر 11ساله ای در زنجان عامل سرقت طلاهای صاحبخانه بود


سرهنگ ایرج خانی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی صاحبخانه از مسافرت چندساعته به منزل برگشت با صحنه سرقت طلاهای خود مواجه شد و از طریق مرکز فوریت های پلیسی موضوع را اعلام کرد.
وی با بیان اینکه این سرقت در منطقه کوی فرهنگ (علی آباد) اتفاق افتاده است، اظهارکرد: این سارق کم سن و سال پس از شناسایی و کشف طلاهای مسروقه به والدین خود تحویل شد تا امروز /شنبه/ در خصوص برخورد قانونی با این پسربچه تصمیم گرفته شود.
خانی پور افزود: این پسربچه که به تنهایی این نقشه را اجرا کرده با کلید درب ورودی منزل را باز و پس از یافتن طلاها آنها را برداشته و در منزل خودشان پنهان کرده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در صورت نظر قاضی پرونده این سارق کم سن و سال به کانون اصلاح و تربیت در زنجان تحویل خواهد شد.
این کانون در شهرک بهارستان واقع در بلوار الغدیر شهر زنجان قرار دارد و طی هشت ماه گذشته 60 کودک به این مرکز معرفی شده اند که اکنون نیز قریب به 20 نفر از افراد زیر 18 سال در این مکان اصلاح تربیت حضور دارند که بیشترین جرم معرفی شدگان نیز مربوط به سرقت بوده است.
597/6085/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طلاهای کشف شده در خلیج فارس كشتی آنجلیكا