فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری نمایشگاه کتاب ریاض با 500 ناشر/نمایشگاهی پروپاگاندایی در حمایت از جنایات در یمن


به گزارش خبرنگار فرهنگی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب ریاض برای سال جدید بین 9 تا 19 مارس(19تا 29 اسفند) برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، به گفته مسئولان این نمایشگاه که مشترکا توسط دو وزارتخانه اطلاع‌رسانی و فرهنگ عربستان سعودی برگزار می‌شود، یونان مهمان ویژه نمایشگاه خواهد بود و شعار رسمی آن «کتاب حافظه‌ای بدون پیری» است.

در کنار این نمایشگاه قرار است دو نمایشگاه هنری درباره حمله رژیم آل‌سعود به مردم یمن که عنوان «طوفان قاطعیت» دارد برپا شود که یکی از آنها نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «آرایش قاطعیت» و دیگری نمایشگاه عکس با عنوان «عدسه قاطعیت» است.

مسئولین نمایشگاه ریاض عنوان کرده‌اند که 1300 ناشر خواستار حضور در این نمایشگاه بوده‌اند اما به دلیل مساحت مکان برگزاری نمایشگاه، تنها توانسته‌اند 500 ناشر را بپذیرند.

ممیزی ورود کتاب‌ها به این نمایشگاه که بیشتر از دیگر نمایشگاه‌های کتاب است و بارها موجبات ناراحتی ناشران عرب را نیز فراهم کرده امسال نیز بر سر جای خود باقی است به گونه‌ای که برگزارکنندگان جشنواره می‌گویند: نظارت و ممیزی اگر زیادتر نشده باشد کمتر نشده است.

بنابر این گزارش، در افتتاحیه این نمایشگاه که گفته شده جوانان مدیریت آن را برعهده دارند به بهترین کتاب سعودی جایزه داده خواهد شد.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/ILB2E6


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه جنایات دیکتاتور سابق یمن در صنعا