سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون فرماندار سرپل ذهاب: مصوبات شورای ترافیک لازم الاجراست


به گزارش ایرنا اردشیر حیدری روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک سرپل ذهاب افزود: تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای اجرای مصوبات این شورا که کاهش معضلات ترافیکی را به همراه دارد به شکل مطلوب استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با دستگاه های عضو شورای ترافیک شهرستان که مصوبات جلسه را اجرا نکنند برابر قانون برخورد می شود.
وی با بیان اینکه دستگاه های عضور شورای ترافیک شهرستان باید نسبت به اجرای مصوبات این شورا براساس قانون اقدام کنند بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز باید با مکان یابی دقیق نسبت به ساماندهی ایستگاه های مسافربری که در سطح شهر پراکنده هستند اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: برای رفع معضل ترافیکی این شهرستان اقدامات مطلوبی از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان صورت گرفته است که باید استمرار داشته باشد.
حیدری شانه سازی راه، خاکبرداری و خاکریزی بخشی از مسیرهای بزرگراه کربلا، تقاطع غیرهمسطح درحال احداث و همچنین احداث دور برگردان در قطعه هفتم بزرگراه کربلا را از جمله این اقدامات ذکر کرد.
وی همچنین از انجام لکه گیری آسفالت در مسیرهای کل داوود تا پادگان ابوذر، چهار راه سرابگرم و مسیر گرده نو به تیله کوه خبرداد که در رفع معضل بیکاری این مناطق تاثیرگذار بوده است.
سرپل ذهاب با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شهرستان سرپل ذهاب