ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدی: بازی مقابل استیماچ کلاس درس بزرگی برای من است


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در دربی اصفهان، اظهار داشت: دیدار فردا بازی بزرگ هفته است و مقابل تیم خوب و قابل احترامی بازی داریم، سپاهان همیشه برای من قابل احترام بوده و خوشحالم که مقابل استیماچ قرار می‌گیرم چون بازی فردا می‌تواند کلاس درس بزرگی برای من باشد.

وی افزود: کاری به نتایج سپاهان ندارم اما نوع بازی در این تیم پیشرفت و مربی خوب این تیم اعتقاد خوبی به جوانان دارد البته در بازی فردا سپاهان قصد کسب 3 امتیاز را دارد و انگیزه بالای این تیم کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در بازی فردا کوچکترین اشتباه سبب شکست ما می‌شود، خاطرنشان کرد: سپاهان بازیکنانی دارد که از اشتباهات حریف خوب استفاده کردند و برای تیم‌هایی که ضعف در خط دفاع دارند مشکل بزرگی است و همیشه بازی‌‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم جذاب و دیدنی بود و قطعاً کسانی که فردا به استادیوم می‌آیند ضرر نمی‌کنند.

گل‌محمدی درباره اینکه گفته می‌شود هادی محمدی مشکلات سربازی دارد، بیان کرد: مشکل هادی محمدی حل شد و مشکلاتی را در کارهای اداری دانشگاه خود داشت و در هفته‌ای که گذشت  به رشت رفت و برای بازی فردا مشکلی ندارد.

وی درباره جدایی اکبر صادقی، گفت:‌ هر بازیکنی که احساس کند بازی در ذوب‌آهن برایش سخت است می‌تواند به تیم دیگری برود و صادقی مشکلاتی را با خانواده داشت، البته گفته بودم هر تصمیمی که می‌گیری با باشگاه هماهنگ باش اما نمی‌دانم چرا این مسئله را رسانه‌ای کرده است. در مرحله اول امیدوارم این بازیکن در تیم ما بماند و اگر به تیمی دیگر هم رفت برایش آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره مشکلات زمین فولادشهر و آلودگی هوا، اظهار داشت: زمین فولادشهر مشکلاتی را دارد و به طور قطع بر بازی هر 2 تیم تأثیرگذار است و درباره آب و هوا باید بگویم که همه شهرها این مشکلات را دارند و آلودگی هوا تأثیر زیادی بر بازیکنان دارد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌‌شود اگر وضعیت چمن فولادشهر مطلوب نشود ذوب‌‌آهن بازی‌های آسیایی خود را در آزادی برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: در ارتباط با این مسئله درخواستی داده شده بود و تغییرات و تعمیراتی در ورزشگاه بوجود آمده و منتظر مانده‌ایم تا 2 ماه از کاشت جدید بگذرد و امیدوارم وضعیت چمن فولادشهر مطلوب شود چون برای هر 2 تیم اصفهانی این مسئله‌ای بسیار بزرگ است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
و امرزو کلاس درس ما..چی کلاس درس؟؟؟خخخ نبینی از دس رفته