ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفاشیان: کی‌روش باید لباس جدید تیم ملی را بپوشد/ با برند جدید به مشکل برنمی‌خوریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در خصوص اینکه چرا ملی‌پوشان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی غایب بودند، گفت: آنها حتماً درگیر مسابقات یا اردوها بودند و نیامدنشان دلیل خاصی ندارد. قطعاً زمانی که همه ملی‌پوشان آمدند و برای اولین بازی همه آنها لباس تیم ملی خواهند پوشید و یک جشن کوچکی هم با حضور آنها می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشان لجبازی کردند که به این مراسم نیامدند، اظهار داشت: بحث لجبازی نبوده است، آنها یا در اردوی تیم‌هایشان بودند و یا اینکه تمرین داشتند. قطعاً بازیکنان تیم ملی با همین لباس‌ها کار را آغاز خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آندرانیک تیموریان می‌توانست به این مراسم بیاید و چرا نیامد، اظهار داشت: این مسئله‌ای است که بچه‌های تشریفات باید آن را هماهنگی می‌کردند و من در جریان آن نیستم.

وی درباره اینکه کی‌روش و ملی‌پوشان از کیفیت این لباس‌ها رضایت دارند یا خیر، گفت: کی‌روش و همه ملی‌پوشان این لباس‌ها را می‌پوشند و باید بپوشند؛ چراکه مشکل خاصی وجود ندارد.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال با برند جدید تیم ملی همانند برند قبلی به مشکل برخواهد خورد یا خیر، اظهار داشت: با شناختی که از محمدعلی بردبار مدیر شرکت تولیدکننده البسه تیم ملی دارند، مطمئن هستم او رضایت همه ملی‌پوشان را جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
ماندن یا نماندن کی روش در تیم ملی از زبان کفاشیان