علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برنامه کوتاه مدت برای بقا تیم شهرداری اردبیل در لیگ یک تدوین شد


به گزارش خبرنگار مهر، احد شیخ لاری بعد از ظهر شنبه در حاشیه تمرینات تیم شهرداری اردبیل در جمع بازیکنان این تیم اضافه کرد: هم اکنون تیم شهرداری در خطر سقوط قرار دارد اما برای صعود به رده های بالاتر و فرار از منطقه سقوط برنامه های جامع ای برای ادامه رقابت ها تدوین شده است.

وی با اشاره به هشت بازی باقی مانده تا پایان رقابت های لیگ دسته یک کشور تصریح کرد: برنامه کوتاه مدتی که تدوین شده با شروع تمرینات این تیم در سال جدید آغاز و به صورت دقیق در تمام مراحل اجرایی خواهد شد تا تیم با نتیجه گیری در بازی های خود در لیگ ماندگار شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل اجرای این برنامه را در بخش تمرینی و رقابتی بسیار مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: اطمینان دارم که تیم شهرداری به ریل موفقیت افتاده و دل هواداران خود را شاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با حمایت همه جانبه و بویژه یکرنگی و وحدت تیمی خواسته باشگاه را تحقق بخشیم، یادآور شد: تمام عوامل تیم از جمله کادر فنی و بازیکنان شهرداری اردبیل حتی یک لحظه نیز نباید به سقوط به لیگ دسته دو فکر کنند.

شیخ لاری با اشاره به اینکه سقوط به لیگ پایین تر برای مربیان و بازیکنان این تیم سابقه بسیار بدی را رقم خواهد زد، خطاب به بازیکنان تیم خود عنوان کرد: زندگی شما فوتبال است و این یعنی نباید بگذارید امتیاز منفی در زندگی و پرونده ورزشی شما حک شود.

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت باید حرفه ای نگاه و رفتار کنیم، بیان داشت: از بازیکنان تیم شهرداری اردبیل در ادامه رقابت های لیگ این انتظار را داشته و به آن تاکید خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل تاکید کرد: این نگاه و رفتار نه تنها برای بازی باقی مانده لیگ امسال بلکه برای سال های آینده نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا به دنبال آن موفقیت اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه هواداران و مردم اردبیل از این تیم انتظار دارند، اضافه کرد: باید این انتظار برآورده شود و این مهم تنها با تلاش و تعصب و نیز با استفاده از اراده و صرف فعل خواستن محقق شود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی فجرسپاسی و شهرداری اردبیل در برنامه لیگ یک