ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران از قطب های فوتبال ساحلی آسیا است


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، 'جان كاسكو' روز پنجشنبه در دیدار با علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به گزارش های رسیده از دپارتمان فوتبال ساحلی، در مورد برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی در ایران گفت: جایگاه بسیار خوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آسیا و جهان، نشان از تلاش های فدراسیون فوتبال این كشور در این زمینه دارد.
كاسكو و 'الكس سوریانو' رئیس بخش آسیایی این سازمان صبح امروز به منظور دیدار با كفاشیان و بازدید از آكادمی ملی فوتبال وارد تهران شدند.
وی افزود: با توجه به تجربه بسیار خوب ایران در زمینه برگزاری مسابقات باشگاهی و میزبانی های بین المللی می توان از آن برای توسعه این رشته ورزشی در آسیا و سایر كشورهای آسیایی بهره جست.
رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی ادامه داد: ایران در حال حاضر به یك قطب در فوتبال ساحلی تبدیل شده است كه ویژگی های بسیار خوبی برای میزبانی های بین المللی و برگزاری مسابقات مختلف دارد.
كاسكو شهرهایی مانند تهران، جزیره كیش و بندر انزلی را به دلیل علاقه زیاد مردم به این رشته، مستعد میزبانی برای مسابقات بین المللی دانست و گفت: ایران با میزبانی در مسابقات مختلف به توسعه فوتبال ساحلی خود كمك می كند.
وی به سفر خود به ایران اشاره كرد و افزود: با ورود به ایران شگفت زده شدم زیرا آن را در زمره كشورهای توسعه یافته دیدم كه امكانات بسیار خوبی در همه زمینه ها و برای برگزاری مسابقات مختلف دارد.
رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی اظهار امیدواری كرد كه با تلاش های فدراسیون فوتبال و به ویژه رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران بتوان بیش از پیش در این رشته ورزشی موفق عمل كرد.
ورزشی**9250**1834

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایران ۸-۱ تایلند (فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا)