فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مشهد میزبان جشنواره ملی فیلم قرآنی تسنیم


حجت طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با محوریت تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی دی ماه آتی با نمایش فیلمهای مستند و داستان کوتاه برگزار می شود.
وی گفت: استقبال از این جشنواره در سالهای گذشته بسیار زیاد بوده است.
سرپرست امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اهداف جشنواره را تشویق جامعه هنری و ترغیب فیلمسازان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن کریم، استفاده از ظرفیت هنر فیلمسازی برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت، فراهم آوردن بستری مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه دینی، قرآن و معارف اهل بیت(ع) و مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن با ارائهی تولیدات سینمایی با مضامین قرآن و عترت برشمرد.
وی ادامه داد: سبک زندگی قرآنی، آموزه های اخلاقی و اسلامی در قرآن، قصص قرآن، ایثار و شهادت، روزی حلال، نیکی به پدر و مادر، عفاف و حجاب از جمله رویکردهایی است که به صورت جدی در این جشنواره دنبال می شوند.
طباطبایی گفت: باید از ظرفیتهای به وجود آمده در جشنواره ملی فیلم قرآنی تسنیم در جهت شناساندن هرچه بیشتر مشهد به جهان اسلام در سال 2017 میلادی که این شهر پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده نیز استفاده کرد.
وی افزود: برگزاری جشنواره تسنیم در مشهد می تواند زمینه ای مناسب را برای رشد و توسعه فیلم سازان جوان مشهدی در حوزه فیلمهای کوتاه، فیلمنامه و عکس نیز فراهم کند.
سومین جشنواره ملی فیلم قرآنی تسنیم امسال بعد از دو سال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.
7498/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر جشنواره ملی مشهد در قاب نوروز