پایدار: قهرمانی واقعی لیگ ما هستیم


سرمربی تیم کاراته پاس قوامین اعلام کرد قهرمان اصلی رقابت‌های سوپر لیگ شاگردان او هستند نه دانشگاه آزاد.

ابوالقاسم پایدار در گفت‌و‌گو با ایسنا، به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم پاس قوامین اشاره کرد و گفت: از ابتدا تقریبا مشخص بود که دو تیم دانشگاه آزاد و پاس دیدار نهایی سوپر لیگ را برگزار می‌کنند و به نظرم تیم پاس قوامین هم شایسته قهرمانی بود ولی این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: با توجه به برگزاری دیدارهای هفته‌ آخر لیگ‌های رده‌های مختلف در یک روز، کاراته‌کاهای ما دچار مشکل شدند. تعویق زمان دیدار تیم پاس قوامین سبب ایجاد خلل در کار ما شد و به نظرم این اتفاق سبب می‌شود داوران کمی دچار خستگی و در نهایت اشتباهات احتمالی شوند.

سرمربی تیم کاراته پاس قوامین با بیان اینکه وجود ویدئوچک، مشکلات زیادی را در داوری‌ها حل کرد نیز گفت: حضور ویدئوچک در دیدارهای سوپر لیگ مشکلات را کم‌تر کرده است ولی بازهم در این بخش نیاز به تقویت داریم و اگر به جای دو دوربین شاهد حضور چهار دوربین باشیم قطعا مشکلات داوری‌ به حداقل می‌رسد.

پایدار افزود: به نظرم در دیدار نهایی این پاس قوامین بود که سبب ایجاد جذابیت بازی شد نه دانشگاه آزاد! تیم کاراته دانشگاه آزاد با توجه به در اختیار داشتن چندین ملی‌پوش کار دشواری برای پیروزی مقابل حریفانش نداشت و برای همین بسیاری تاکید کردند که قهرمان واقعی تیم پاس قوامین است.

او با بیان اینکه تیم پاس حق در اختیار داشتن بازیکنان سرباز را دارد، در ادامه گفت: با توجه به اینکه ما یک تیم نظامی هستیم، باید بازیکنان سرباز را در اختیار داشته باشیم. هیچ تیمی در لیگ حق داشتن بازیکنان سرباز را ندارد و اگر در این میان به برخی از تیم‌ها به خاطر داشتن بازیکنان سرباز اعتراض کردیم، برای اجرا کردن قانون بوده است.

سرمربی تیم پاس قوامین خاطر نشان کرد: تیم ما امسال نتیجه بسیار خوبی را کسب کرد و نشان داد از توانایی بالایی برخوردار است. البته گلایه‌ای از برخی افراد دارم که در این مدت سعی کردند چهره کاراته را مخدوش جلوه دهند.

پایدار با اشاره به اینکه هنوز برای فصل آینده مشخص نیست‌ چه بازیکنانی می‌مانند و می‌روند، اظهار کرد: سعی می‌کنیم شالوده اصلی تیم را نگه داریم و برای فصل آینده با توان بالاتری پا به رقابت‌های سوپر لیگ بگذاریم.

او در پایان خاطر نشان کرد: در این فصل از رقابت‌های سوپر لیگ شاهد برگزاری منظم دیدارها بودیم و البته فدراسیون و سازمان لیگ همکاری بسیار خوبی برای برگزاری دیدارهای سوپر لیگ داشتند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی سویا پس از قهرمانی در لیگ اروپا 2015