فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازدید وزیر ارشاد از بخش‌های مختلف نمایشگاه


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز 21 اردیبهشت ماه با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از برخی از سالن‌ها و غرفه‌های این دوره نمایشگاه بازدید کرد و به گفت‌و‌گو با تعدادی از ناشران و غرفه‌داران پرداخت.

وی ابتدا در غرفه خانه فرهنگ گویا حاضر شد و ضمن آشناشدن با جدیدترین آثار این غرفه، با استاد فرشچیان به گفت‌وگو پرداخت.

جنتی همچنین خطاب به فرشچیان، گفت: ما شما را  تنها به عنوان هنرمند نمی‌شناسیم. شما را انسان ارزشی می‌دانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تابلوی آفرینش، این اثر را دارای محتوای عمیق دانست و گفت: باید قدر این ارزش‌ها را دانست.

غرفه انتشارات عروج، نگاه، روزنه، چشمه، زرین و سیمین، نسل نواندیش و دارالحدیث از دیگر غرفه‌هایی بود که وزیر ارشاد از آنها بازدید کرد.

جنتی در غرفه انتشارات دلیل ما به تورق مجموعه کامل‌الحیات اثر ارزشمند علامه حکیمی پرداخت.

وی همچنین در پاسخ به انتقاد یکی از مسئولان غرفه دفتر انتشارات اسلامی که گفته بود جای کوچکی به این انتشارات با توجه به انتشار 900 عنوان کتاب اختصاص داده شده است، از اضافه شدن یک سالن دیگر در سال بعد خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در غرفه انتشارات دارالکتب‌الاسلامیه از فعالیت‌های مبارزاتی شهید آخوندی یاد کرد.

بازار سلفی گرفتن مردم با وزیر نیز گرم بود. همچنین یکی از نویسندگان اثر خود را حین بازدید جنتی به وی معرفی کرد.

غرفه انتشارات انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌هایی بود که جنتی در آن حضور یافت.

جنتی در این غرفه کتاب‌هایی مانند نقش نگار و کتابی که دربردانده مجموعه‌ای از اشعار آیینی قرائت شده در نیمه رمضان در محضر رهبر انقلاب است تورق کرد.

کتاب‌های معارف انقلاب، قطره قطره تا دریا، بیداری اسلامی، توهم سلطه و... از دیگر کتاب‌هایی بود که در این بازدید معرفی شد.

زیر ارشاد همچنین با اشاره به کتاب "ره، رهرو، رهبر" از این کتاب که امام را در کلام رهبر معظم انقلاب معرفی میکند، استقبال کرد.

غرفه انتشارات زرین و سیمین، سوره مهر و هرمس از دیگر بخش‌هایی بود که جنتی از آنها بازدید کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازدید وزیر راه و وزیر ارشاد از غرفه معاونت مسکن