مورینیو به منچستر یونایتد چراغ‌سبز نشان داد


لوئیس فان خال، سال آخر حضور در منچستر را سپری می کند و حذف از لیگ قهرمانان و اتحادیه مسئولان این تیم را ناراحت کرده است. در حالی که این مربی هلندی هنوز نتوانسته خواسته های هواداران و باشگاه را برآورده کند، گمانه‌زنی‌ها درباره برکناری فان خال و حضور یک مربی دیگر برای فصل بعد شنیده شده است.

رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی میل خبر از مذاکره پنهانی سران منچستر یونایتد با ژوزه مورینیو دادند و سرمربی پرتغالی هم چراغ سبز را به منچستری‌ها نشان داده است.

این رسانه مدعی شده است که منچستری‌ها در روزهای آینده فان‌خال را کنار خواهند گذاشت تا آقای خاص سکان هدایت شیاطین سرخ را در دست بگیرد.

منچستریونایتد این هفته باید در لیگ برتر در زمین استوک سیتی به میدان برود که دیدار سختی برای این تیم است و سپس باید برابر چلسی به میدان برود و به نظر می رسد مورینیو بعد از دیدار با چلسی هدایت منچستر را بر عهده بگیرد.

امروز رسانه‌ها از مذاکره منچستریونایتد با مورینیو برای قبول مربیگری در این تیم خبر دادند. در این در حالی است که ریو فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد بعد از بازی ضعیف این تیم برابر نوریچ، گفت: همین امشب فان‌خال را برکنار کنید و گواردیولا را به منچستریونایتد بیاورید.

گفته می‌شود قراردادی که شیاطین سرخ با سرمربی سابق چلسی خواهند بست، 5 ساله خواهد بود.

ایسنا


ویدیو مرتبط :
حضور مربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد ژوزه مورینیو " بر روی صحنه