کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان بانک تجارت!!


بانک تجارت از این پس هزینه مربوط به خدمات پیامکی به مشتریان خود را از حساب آنها کسر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز پیامکی مبنی بر اینکه از تاریخ 10 آذر ماه سال جاری بانک تجارت بابت ارسال پیامک مربوط به تراکنش واریزی‌ها به حساب مشتریان خود سالیانه 10 هزار تومان از حساب آنها کسر می‎کند به تلفن همراه برخی از مشتریان این بانک ارسال شد از این رو به موجب دریافت چنین پیامی با مسئولین بانک تجارت تماس گرفتیم و از آنها صحت و سقم این قضیه را جویا شدیم.

کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان بانک تجارت !!

بر پایه این گزارش سخنگوی بانک تجارت با تأکید بر اینکه ارسال این پیامک از سوی بانک صورت نگرفته گفت: بخشنامه کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان به ازای ارسال پیامک واریزی‌ها، از دستور کار خارج شده است.

وی افزود: البته بخشنامه دریافت مبلغ 10 هزار تومان در سال برای ارائه خدمات پیامکی از سوی بانک تجارت قبلا توسط بانک مرکزی به این بانک ابلاغ شده است؛ ولی این بخشنامه به دلیل بررسی‌های کارشناسی در حال حاضر از دستور کار خارج شده است.

بر پایه این گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت موضوع را از مسئولین این شعب در خیابان ولیعصر تهران جویا شد که وی اعلام کرد بخشنامه کسر 10 هزار تومان از حساب مشتریان از اول آذر ماه سال‌جاری به کلیه شعب ابلاغ شده و به زودی اجرایی می شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه کسر مبلغ 10 هزار تومان از مشتریان بر چه اساسی صورت می‌گیرد اظهار کرد: این مبلغ بابت ارسال پیامک واریزی‌های افراد صورت می‌گیرد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با طرح این پرسش که ممکن است تعدادی از مشتریان شما باشند که در روز بیش از یک بار واریزی داشته باشند ولی مشتری داشته باشیم که در طول سال کمتر از انگشتان دست واریزی داشته باشد و آیا کسر 10 هزار تومان از حساب تمامی مشتریان کاری عادلانه است یا خیر، نظر مسئول بانک یاد شده را جویا شد که وی تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که شما فکر کنید این پول، پول زور است و به یک میزان برابر از تمام کسانی که در بانک تجارت حساب دارند اخذ می‌شود اگر می خواهید نسبت به قطع آن اقدام کنید.

بر پایه این گزارش چندی پیش بانک ملی نیز با ارسال پیامکی مبنی بر کسر مبلغ 10 هزار تومان از حساب مشتریان خود به عنوان نخستین بانک کشور اعلام کرد که هزینه خدمات پیامکی به  مشتریان از این پس از حساب آنها برداشته می‌شود که البته در همان روز اول اجرای این طرح به دلیل اعتراضات گسترده مشتریان بانک ملی متوقف و غیرفعال شد.

گفتنی است باا توجه به بی اطلاعی مسولان بانک تجارت از ارسال چنین پیامکی، مردم باید نسبت به موضوع حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیامک بانک ملی و کسر مبلغ 5000 تومان