سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات گلکسی اس 7 سامسونگ (Galaxy S7) در آزمون گیک‌بنچ فاش شد


Samsung-Galaxy-S7

با نزدیک‌شدن به زمان‌عرضه پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S7، اطلاعات و شایعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود. به‌تازگی، یک مدل دیگر از گلکسی اس 7 (Galaxy S7) سامسونگ در یک آزمون ظاهر شده است؛ نسخه جدید پرچم‌دار سامسونگ با شماره‌مدل SM-G930W8 در آزمون گیک‌بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات‌فنی گلکسی اس 7 را فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، ترنجی را دنبال کنید.

نتایج بنچمارک، نشان می‌دهد که گلکسی اس 7 توسط تراشه اگزینوس 8890 که توسط سامسونگ ساخته شده است؛ قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم این مدل را همراهی می‌کند. علاوه‌براین، ماه گذشته، نسخه‌ خاصی از این گوشی پرچم‌دار با تراشه اسنپدراگون 820 در آزمون گیک‌بنچ ظاهر شده بود و دیروز نیز، گلکسی اس 7 سامسونگ با تراشه اگزینوس 8890 در آزمون AnTuTu دیده شد.

در آخرین مشخصات‌ فاش‌شده از گلکسی S7 سامسونگ، مشاهده می‌شود که در این گوشی از یک نمایشگر 5.1 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و نسخه 6.0.1 سیستم‌عامل اندروید مارشمالو استفاده شده است. هم‌چنین، پیش‌تر فاش شده بود که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge) در اندازه نمایشگر، با یک‌دیگر متمایزند و هردو مدل از کارت‌حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند.

galaxy-s7-geekbench

بسیار واضح است که بنچمارک‌ها و شایعات متناقضی درباره یک پرچم‎‌دار که به‌زودی معرفی خواهد شد، منتشر شود؛ معمولاً، این بدین خاطر است که مشخصات‌ فاش‌شده از نمونه‌های اولیه مختلفی منتشر می‌شوند و امکان دارد که محصول نهایی (محصولی که به‌طور رسمی عرضه خواهد شد) کمی متفاوت از آنچه که پیش‌تر انتظار می‌رفت، باشد.

پیش‌تر نیز، در ترنجی خواندید که تاییدیه دو نسخه از گلکسی اس 7 در اندونزی صادر شده است و این تاییدیه، به نسخه دو سیم‌کارت پرچم‌دار آینده سامسونگ با تراشه اگزینوس اشاره دارد. علاوه‌براین، در یک گزارش، فاش شد که گلکسی اس 7، اس 7 اج و اس 7 اج+ همزمان با هم ارایه می‌شوند. انتظار می‌رود گلکسی اس 7 سامسونگ در ماه آینده در کنگره جهانی موبایل، معرفی شود.

sammobile

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از رویت مشخصات پیکسل 2 در گیک‌بنچ تا هم‌بازی شدن جکی‌ چان و سیلوستر استالونه در یک فیلم‬‎