ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شجاعيان: اگر استقلال مرا مي‌خواهند بايد با باشگاه گسترش فولاد مذاکره کنند


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 13:59

شجاعيان: اگر استقلالي‌ها مرا مي‌خواهند بايد با باشگاه گسترش فولاد مذاکره کنند

تسنيم/ هافبک تهاجمي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز اميدوار است که به اردوي تيم ملي فوتبال ايران دعوت شود. داريوش شجاعيان ابتدا در خصوص تعطيلي ليگ برتر آن هم در شرايطي که گسترش فولاد آخرين بازي‌اش را با برد پشت‌سر گذاشت، گفت: متأسفانه هر وقت تيم ما نتيجه مي‌گيرد، ليگ تعطيل مي‌شود. تعطيلي مسابقات باعث مي‌شود که خيلي از تيم‌ها ضرر کنند، ولي به هر حال بازي‌هاي ملي را هم بايد در نظر گرفت. من فکر مي‌کنم بايد اين موضوع به نوعي مديريت شود تا ليگ ما اُفت نکند.
وي در ادامه در خصوص نتايج گسترش فولاد در 11 بازي گذشته گفت: ما مي‌توانستيم رده‌اي بهتر از پنجمي داشته باشيم. در چند مسابقه مثل بازي با استقلال يا بازي با راه‌آهن مستحق برد بوديم، ولي نتوانستيم کامل امتياز بگيريم. با اين حال فکر مي‌کنم تا اينجا خوب نتيجه گرفته‌ايم.
شجاعيان در پاسخ به اينکه چقدر احتمال مي‌دهد به اردوي تيم ملي دعوت شود، گفت: من دوست دارم به تيم ملي دعوت شوم و اميدوارم کادر فني روي من نظر داشته باشد. نمي‌دانم براي اين اردو دعوت خواهم شد يا خير، ولي تلاش مي‌کنم تا اگر در اين اردو نبودم، در اردوهاي بعدي نظر سرمربي تيم ملي را جلب کنم.
هافبک تهاجمي تيم فوتبال گسترش فولاد در واکنش به شايعه حضورش در استقلال و معاوضه او با جاسم کرار، گفت: من هم اين موضوع را از طريق رسانه‌ها شنيده‌ام. من با گسترش فولاد قرارداد دارم و اگر استقلالي‌ها مرا مي‌خواهند، بايد در اين مورد با باشگاه گسترش فولاد مذاکره کنند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
استقلال گسترش فولاد