ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیپور:سرپرست کاروان ریو بزودی معرفی می شود/شجاعی دیگر خزانه دار نیست


محمد علیپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس ماده 26 اساسنامه کمیته ملی المپیک یک سال مانده تا بازیهای المپیک باید سرپرست کاروان اعزامی انتخاب شود .
وی درخصوص زمان دقیق برگزاری جلسه هیات اجرایی و انتخاب سرپرست کاروان المپیک ایران،گفت: جلسه بعدی هیات اجرایی پس از پایان ماه صفر در 28 آذر ماه برگزار و رییس کمیته ملی المپیک گزینه مورد نظر خود را معرفی می کند و پس از رای گیری، نظر اعضا اعلام می شود.
علیپور در پاسخ به این سوال که تاخیر در معرفی سرپرست کاروان، ناشی از اختلاف نظر بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان عنوان می شود؟ اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در کار کمیته ملی المپیک هیچ گونه دخالتی نداشته و ندارد.شاید وزیر ورزش رهمنودهایی را بیان کرده باشد اما دخالتی درکار نیست.

**سرپرست موقت خزانه داری بزودی معرفی می شود
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درخصوص استعفای خزانه دار این کمیته نیز گفت: محمدعلی شجاعی از خزانه داری کمیته ملی المپیک استعفا کرده و دیگر برنمی گردد. استعفا یک تصمیم شخصی است و امروز اگر من هم بخواهم از ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی استعفا دهم هیچ مقامی نمی تواند به اجبار من را در این سمت نگه دارد و شاید در بسیاری از پست های دولتی هم وضع به همین منوال باشد.
وی درخصوص اینکه رییس کمیته ملی المپیک بیان کرده خزانه دار کارش را انجام می دهد،خاطر نشان کرد: شاید قصد دارند که کار کمیته مختل نشود و انجام امور مربوط به کاروان ورزشی به مشکل برنخورد ،ضمن آنکه این محبت و نظر لطف آقای شجاعی است که همچنان به کمیته ملی المپیک کمک می کند.
علیپور اضافه کرد: در جلسه بعدی هیات اجرایی حتما باید یک سرپرست موقت برای خزانه داری انتخاب کنیم و یا اینکه پس از ثبت نام از افراد واجد شرایط و احراز هویت بعد از مدت 45 روز مجمع فوق العاده تشکیل و خزانه دار انتخاب شود، البته تا آن زمان نیز باید برای این پست یک سرپرست انتخاب شود اما اینکه شجاعی دیگر خزانه دار نیست، قطعی است و این انتخاب خودش بوده است که فدراسیون تیراندازی با کمان را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد.
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی خزانه جواهرات ملی