تکذیب خبر از پای درآوردن سگ وحشی توسط دختر نیکشهری


تکذیب خبر نجات 2 دختر از دست سگ وحشی

در چند روز گذشته گزارشی با عنوان «دختری که سگ وحشی را از پا درآورد» در فضای مجازی و روی سایت ها سر و صدای زیادی به پا کرد.در این گزارش که با استناد به اظهارات «حسن ذاتی کیخا» رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیکشهر بیان شده، این گونه اعلام شده دختری 21 ساله از روستای سراهنگی از توابع نیکشهر دو دختر 7 و 11 ساله را که هدف حمله سگ شکاری قرار گرفته بودند، نجات داده و با اینکه خودش زخمی شده توانسته سگ را با ضربات سنگ بکشد.

سراوانی، مسئول روابط عمومی سازمان محیط زیست سیستان و بلوچستان با تکذیب این خبر به شوک گفت: این خبر صحت ندارد و نمی دانیم چه کسی و با چه انگیزه ای چنین خبری را انتشار داده است. با رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیکشهر صحبت کرده ام و او هرگونه مصاحبه ای در این باره با رسانه ها را تکذیب کرده است.

وی افزود: سال گذشته نیز شبیه این اتفاق افتاده بود اما حتی آن اتفاق نیز چندان جدی نبود آن زمان خبر درباره حمله گرگ به مردم بود که شخص فرماندار نیکشهر و رئیس اداره حفاظت محیط زیست برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند که مشخص شد چند سگ بوده اند که آسیبی هم به کسی نزده اند. ما در حال بررسی موضوع هستیم تا عامل انتشار این خبر و عکس دروغین آن را هر چه زودتر پیدا کنیم.

تکذیب خبر از پای درآوردن سگ وحشی توسط دختر نیکشهری


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!