ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مبلغ دقيق قرارداد کرار با استقلال


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 15:21

مبلغ دقيق قرارداد کرار با استقلال

جام نيوز/ عضو هيات مديره استقلال گفت: «6 بازيکن به دليل بدهي و عدم پرداخت مطالباتشان از باشگاه استقلال به فيفا شکايت کردند که مجموع اين مبلغ سه ميليارد و هشت هزار تومان است.»
عباس کردنوري درباره وضعيت جاسم کرار بعد از جلسه هيات مديره استقلال گفت: «در جلسه هيات مديره استقلال قرار بر اين شد که تا اوايل هفته آينده با حضور مديرعامل و سرمربي باشگاه به وضعيت کرار رسيدگي کنيم و درباره اين بازيکن تصميم نهايي را بگيريم.»
وي افزود: «متاسفانه در اينکه کرار مشکل‌ساز بوده است، هيچ شکي نيست. در آخرين جلسه تمرين استقلال قبل از دربي خودم ديدم که او چگونه مشکل‌ساز شده بود، اما در اين خصوص يک نفر نمي‌تواند تصميم بگيرد. بايد در جلسه‌اي که بين اعضاي هيات مديره و سرمربي استقلال برگزار مي‌شود، تصميم‌گيري نهايي انجام شود.»
کردنوري در ادامه عنوان کرد: «سرمربي استقلال در ابتداي فصل بر روي کرار حساب ويژه‌اي باز کرد و خواهان اين است که او براي تيمش تا انتهاي فصل بازي کند. اما از طرفي ديگر بهرام افشارزاده نظرش قطع همکاري با کرار است. با توجه به اين شرايط ما بايد طوري تصميم بگيريم که هر دو طرف راضي باشند. اگر با کرار همکاري را ادامه ندهيم ممکن است هر زماني که تيم نتيجه نگيرد سرمربي عامل ناکامي اش را به نبود او ربط بدهد. با اين شرايط قرار است هفته آينده با حضور مديرعامل و سرمربي تيم درباره اين بازيکن نتيجه نهايي را بگيريم.»
عضو هيات مديره استقلال درباره مشکل اصلي کرار و مقدار دريافتي که تا به امروز از اين باشگاه داشته است، خاطرنشان کرد: «مساله اصلي در رابطه با کرار مشکلات مالي نيست. اين بازيکن طبق قراري که با افشارزاده داشته است مقرر شد بازي به بازي پولش را دريافت کند و اصلاً از اينکه او هم مانند ساير بازيکنان ۳۰ درصد از قراردادش را بگيرد خبري نبود. اما انگار کرار به حرف‌ها گوش نمي‌دهد. همين امر هم باعث شده در اين اواخر حاشيه‌هاي زيادي براي استقلال بوجود بيايد.»
کردنوري همچنين به مبلغ قرارداد جاسم کرار اشاره کرد و گفت: «قرارداد کرار يک ميليارد و دويست است و چيزي بالاتر از 30 درصد آن را هم از باشگاه مطالبه کرده است. در مجموع اين بازيکن تا به حال 250 ميليون به همراه يک بي ام وي صفر به مبلغ 400 ميليون دريافت کرده است که البته مي گويد ماشيني که ما به او داده ايم خراب است و بهانه مي آورد. اما متاسفانه به تعهداتش عمل نمي کند و نمي‌دانم هر از گاهي چه اتفاقي براي او مي‌افتد که به يکباره رفتارهايش غيرحرفه‌اي مي شود و اعمالي از او سر مي‌زند که درخور شخصيت و نام استقلال نيست. همچنين يکي ديگر از مشکلاتي که با کرار داريم اين است که در زمان عقد قرارداد مقرر گرديد که بازيکنان 20 درصد مالياتشان را خودشان پرداخت کنند اما کرار اين موضوع را قبول نمي کند.»
عضو هيات مديره استقلال در ادامه گفت: «کرار يکي از بازيکنان خوب استقلال است و عملکرد بسيار خوبي دارد اما به دليل رفتار و بداخلاقي هايش و حواشي که براي تيم ايجاد مي کند باشگاه هم در برخي موارد با او برخورد مي کند. اگر اين بازيکن دست ازاين حواشي بر ميداشت قطعا باشگاه هم خواسته هاي او را تامين ميکرد. ضمن اينکه در جلساتي که با هيات مديره استقلال داشتيم بارها به اين موضوع اشاره کرديم که کرار يکي از بازيکناني است که دقيقا در پست خودش خوب درخشيده است در مقابل پرسپوليس نبود کرار در خط ميانه استقلال به خوبي احساس مي شد.»
کردنوري در پايان در خصوص نحو هزينه کردن پولي که اسپانسر در اختيار باشگاه گذاشته است، گفت: «در حال حاضر 6 بازيکن به دليل بدهي و عدم پرداخت مطالباتشان از باشگاه استقلال به فيفا شکايت کردند که مجموع اين مبلغ سه ميليارد و هشت هزار تومان است. باشگاه هر چه سريعتر بايد اين بدهي را پرداخت کند در غير اين صورت از طرف فيفا جريمه کسر امتياز در نظر گرفته مي شود. ضمن اينکه تاکنون اردوهاي زيادي برگزار کرديم و هيچ دريافتي از سازمان ليگ نداشتيم. با توجه به اينکه باشگاه از نظر وضعيت مالي مشکل دارد بايد تمامي پول اسپانسر را براي مشکلات پيش رو هزينه کنيم.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی