سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۱۵ ابزار مفید به توصیه ۱۵ کارآفرین جوانی که زندگی خود را بدون این ابزار ها نمی توانند تصور کنند


۱۵ ابزار مفید به توصیه ۱۵ کارآفرین جوانی که زندگی خود را بدون این ابزار ها نمی توانند تصور کنند

تیم های کارا خوب می دانند در گرماگرم نبرد استارتاپی شان، چگونه منابع با ارزش خود را به حد اکثر برسانند. استفاده ی مؤثر از زمان، پول و کارکنان می تواند تیمی را در چرخه ی روزانه ی نزاع بر سر بقا حفظ کند و تیم دیگری را از این موفقیت باز بدارد. در این آشفتگی که آن را کارآفرینی می نامیم، ابزار های مختلف می توانند ارزش بی نهایت زیادی پیدا کنند. به همین دلیل پیدا کردن و در اختیار داشتن ابزار مناسب می تواند نجات بخش استارتاپ ها باشد.

در یکی از گروه هایی که به تازگی برای مؤسسین استارتاپ ها روی یکی از شبکه های اجتماعی باز شده است، سؤالی پرسیده شده است. سؤال مورد نظر این بود: «چه ابزاری است که بدون آن نمی توانید زندگی کنید؟». برخی از پاسخ های کارآفرینان حاضر در این گروه را در ادامه خواهید خواند.

با دیجیاتو همراه باشید.

۱- بید اسکچ (Bidsketch)، به توصیه ی اندرو مدال

اندرو مدال می گوید: «این ابزار برای جمع آوری و تدوین طرح های پیشنهادی شرکت بازاریابی دیجیتالی ام، ساعت ها در وقت من صرفه جویی کرده است. به علاوه، می توان متوجه شد کدام طرح پیشنهادی دیده شده است و مشتری نیز می تواند به صورت دیجیتالی امضای خود را پای آن بگذارد».

۲- آسام اسکرین شات (Awsome Screenshot)، به توصیه ی نائومی سیمنوف گولد

نائومی درباره ی ابزار پیشنهادی خود می گوید: «من از این ابزار برای عیب یابی محصول، اسکرین شات گرفتن از عکس ها برای بلاگم و چند فعالیت دیگر، روزانه صدها بار استفاده می کنم».

۳- اینوِیژن (Invasion)، به توصیه ی کسی بی

او اعتقاد دارد: «این ابزار به من کمک می کند خیلی سریع نمونه ی اولیه تهیه کنم، در این کار با دیگران تعامل داشته باشم و در مورد طراحی، ویژگی ها و خیلی چیزهای دیگر از بقیه بازخور بگیرم؛ برای ساخت سریع نمونه ی اولیه بسیار خوب است».

اینویژن یکی از پر طرفدار ترین ابزار های امسال بوده است و مخصوصاً برای امتحان کردن ایده ای برای اپلیکیشن و سنجش میزان علاقمندی به آن پیش از توسعه، بسیار مفید واقع می شود.

۴- قهوه، به توصیه ی آریان استکول

او اعتقاد دارد دلیل این توصیه به اندازه ی کافی واضح است.

حتی اگر قهوه یا چای نمی نوشید، از نوشیدن آب فراوان در طول روز غافل نشوید. همیشه این را به یاد داشته باشید هر وقت که بدن شما آب دریافت نمی کند، در حال از دست دادن آن است. شاید این نوع دید به شما کمک کند بطری آب آشامیدنی خود را همیشه دم دست نگاه دارید.

۵- اورنوت (Evernote)، به توصیه ی راکش شارما

شارما اعتقاد دارد «این ابزار برای نوت برداری از هر چیزی فوق العاده است».

۶- لید پیچز (Lead Pages)، به توصیه ی دانا واسینگ

دانا واسینگ می گوید: «این ابزار برای درست کردن صفحات لندینگ، آسان، خلاقانه و مفید است».

۷- دراپ باکس (Dropbox)، به توصیه ی مارک نووسل

او در این باره می گوید: «دراپ باکس از همه چیز پشتیبان تهیه می کند. من در گذشته فایلی را به اشتباه از روی رایانه ام پاک کردم، اما دراپ باکس نجاتم داد».

خیلی ها برای سازماندهی پروژه های اپلیکیشنی وب و موبایل و به اشتراک گذاری فایل های خود از دراپ باکس استفاده می کنند.

۸- پروداکت هانت (Product Hunt)، به توصیه ی تری لی

پروداکت هانت نه تنها برای پیدا کردن ابزار های جدید مفید است، بلکه می توانید با گشت و گذار در آن ببینید ابزار های تازه بیشتر از چه نوعی هستند و به این ترتیب دانش تولید و توسعه ی محصول خود را بالا ببرید. این ابزار برای در دست نگه داشتن نبض فضای کلی حوزه ی فناوری بسیار مناسب است.

۹- بیس کمپ (Basecamp)، به توصیه ی آلن کلینتون

او در این باره می گوید: «ما هر روز از بیس کمپ استفاده می کنیم. مدیریت پروژه بدون این ابزار برایمان بسیار دشوار خواهد بود».

۱۰- قلم و کاغذ، به توصیه ی راکش گوان

boss-fight-stock-images-photos-free-photography-pen-paper-coffee

راکش گوان درباره ی توصیه ی جالب خود می گوید: «گاهی اوقات پیچیده ترین ایده ها و استراتژی ها با استفاده از همین ابزار های ساده شکل می گیرند».

قلم و کاغذ جزو آن دسته از ابزار هایی هستند که با وجود سادگی و ابتدایی بودن، هنوز کارایی بسیار بالایی دارند و برای خیلی کار ها می توان از آنها استفاده کرد؛ از طراحی اولیه ی یک صفحه ی وب گرفته تا نوت برداری هنگام صحبت با مشتریان و غیره.

۱۱- رایک (Wrike)، به توصیه ی بریدن کیل هکمن

او می گوید: «من برای مدیریت پروژه ۴۴ نرم افزار مختلف را امتحان کردم و بهترینِ آنها رایک بوده است».

۱۲- اسلک (Slack)، به توصیه ی امیلی باتلر

او اعتقاد دارد «اسلک بهترین ابزاری است که تا کنون برای کار گروهی به وجود آمده است».

۱۳- کوئیک بوکس (QuickBooks)، به توصیه ی کریستال مانیاس

مانیاس می گوید: «بدون آن نمی توانم بفهمم چه کسی چه چیزی به من بدهکار است و یا اینکه اوضاع شرکتم چگونه است».

۱۴- عینک های گانار (Gunnar)، به توصیه ی دیلیار آسکار

او می گوید «عینک گانار از چشم های من در برابر ساعت ها کار کردن پای صفحه ی نمایشگر محافظت می کند».

۱۵- موسیقی، به توصیه ی پیتر فیشرینگ

او اعتقاد دارد گوش سپردن به موسیقی هنگام کار می تواند بسیار لذتبخش باشد.

گفته می شود هر مسیری می تواند به اندازه ی مقصدش با ارزش باشد. این در مورد استارتاپ ها نیز صدق می کند؛ کارآفرینی می تواند میدان نبرد بی رحمانه ای باشد. به هر صورت این نبرد، نبرد شماست. بهتر است یاد بگیرید از تک تک لحظه های آن لذت ببرید تا برایتان صلح و ارامش به ارمغان بیاورد.

منبع: entrepreneur

برچسب‌ها:ابزارهای آنلایناستارتاپکارآفرینیمدیران

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
آموزش 3DMAX فارسی ۱۵ معرفی ابزار Bend