سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحصیل 400 نفر از کودکان کار در مدرسه‌‌ای واقع در محله هرندی


به گزارش خبرنگار اجتماعی، حجت‌الاسلام میثم امرودی در مراسم رونمایی از اثر نهاد ملی حمایت از کودک که عصر امروز با حضور شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، احمد مسجدجامعی، فاطمه دانشور و علی صابری (از اعضای شورای شهر تهران) و ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد ضمن اشاره به قوانین و مقررات اسلام در خصوص حمایت از کودکان اظهار داشت: در این زمینه حقوق کودکان به طور کامل دیده شده است و درواقع اسلام از قبل تولد برای کودک برنامه دیده است.

وی با اشاره به شهر دوستدار کودک خاطر نشان کرد: در این شهر توجه ویژه‌ای به اوقات فراغت کودک‌، سلامت، بهداشت و آموزش کودکان شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نخستین مدرسه کار در محله هرندی گفت: این مدرسه در صورت ارائه خدمات به 800 نفر از کودکان کار را دارد که هم اکنون 400 نفر از کودکان کار در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

حجت‌ الاسلام امرودی با اشاره به استفاده از کودکان در مباحث مختلف از جمله بزهکاری ،‌قاجالق مواد مخدر و جرم‌های سنگین بیان داشت: فروش کودک و اعضای بدن ان را نیز باید به اینگونه آسیب‌ها اضافه کنیم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به توجه شورای شهر تهران به شهر دوستدار کودک تصریح کرد: تنها توجه شورا کافی نیست و بایستی قوه قضائیه، مجلس، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها به موضوع کودکان توجه ویژه‌تری داشته باشد و خلع‌های موجود را برطرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به تدوین کتاب ملی حمایت از کودک گفت: قطعا این کتاب دارای نقاط ضعف و قوتی است و باید تلاش شود  که نقاط ضعف آن برطرف و نقاط قوت آن برجسته شود.

حجت‌الاسلام امرودی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این سند همانند سایر سندها تنها در کتابخانه‌ها نماند و در واقع شاهد اجرای آن باشیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IJGQ09


ویدیو مرتبط :
عشق به تحصیل کودکان روستایی+اسلایدشو مدرسه دبستان