سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همه چیز درباره دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی و گشت امنیت اخلاقی پلیس


سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درمورد جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی اظهار داشت: این دفترچه در اختیار ماموران گشت امنیت اخلاقی است که به صورت محسوس در معابر تهران تردد می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس گشت امنیت اخلاقی که از چند روز پیش فعالیت خود را در معابر سطح تهران و بزرگراه‌ها آغاز کرده است، در مشاهده با مواردی چون آلودگی صوتی، حرکات خطرناک خودروها اعم از لایی کشیدن و سرعت زیاد چه با اتومبیل لوکس و چه غیرلوکس، کشف حجاب و مزاحمت نوامیس وارد عمل می‌شود.

 

سردار ساجدی‌نیا ادامه داد: ماموران محسوس گشت امنیت اخلاقی با لباس پلیس و حکم لازم در صورت مواجهه با چنین مواردی وارد عمل شده و در همان لحظه خودروی فرد خاطی را متوقف می‌کنند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت اعلام کرد: دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی هنوز به قوت خود باقی است و پلیس گشت امنیت اخلاقی توسط آن افراد خاطی را اعمال قانون می‌کند.

بر پایه این گزارش، این دفترچه حاوی پارامترهایی چون مشخصات خودرو اعم از پلاک، نوع، رنگ .... و همچنین نوع تخلف رخ داده توسط سرنشینان خودرو است؛ دفترچه‌ای که ماموران گشت امنیت اخلاقی از آن برای جریمه افراد خاطی به مزاحمت نوامیس، آلودگی صوتی، کشف حجاب و حرکات پرخطر بپردازند استفاده می‌شود.

 

لازم به ذکر است که صبح امروز 7 هزار نیروی پلیس در قالب نیروی نامحسوس گشت امنیت اخلاقی آغاز به کار کردند؛ چرا که به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ یکی از دغدغه‌های مردم پایتخت ناهنجاری در بحث امنیت اخلاقی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
احتمال ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده تخلفات خودرویی