فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تئاتر دانش آموزی به منظور ترویج فرهنگ وقف در مدارس اجرا می شود


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره كل حجت الاسلام وحدت مشهوری با اشاره بر برگزاری طرح‌های سراسری مانند آرامش بهاری و نشاط معنوی گفت: طرح مدرسه‌ای با عنوان جُنگ دانش آموزی از سال گذشته به همت اداره كل اوقاف و امورخیریه برگزار می شود.
وی به سایر برنامه های بخش فرهنگی اداره كل اوقاف و امور خیریه استان اشاره كرد و گفت: در دی‌ماه سالجاری و همزمان با هفته وقف جشنواره كاریكاتور با محوریت وقف خواهیم داشت .
وی از برپائی مراكز فرهنگی- قرآنی در امام‌زاده‌های سراسر استان خبر داد و گفت: در شهریور و مهرماه سال‌جاری طرح پیوند آسمانی و مهر تحصیلی در امام‌زاده‌ها جهت گسترش فرهنگ ازدواج آسان جوانان در آستانه ازدواج و كمك تحصیلی به دانش‌آموزان بی بضاعت برگزار می شود.
وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبركه به قطب فرهنگی ، خاطرنشان كرد: بقاع متبركه زیادی در استان وجود دارد كه مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند كه جلساتی برای تببین برنامه‌هایی جهت مقاوم‌سازی و بهسازی آنها با ارگان‌های مربوط از جمله شهرداری و میراث فرهنگی داشتیم.
/518/3093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ مهارت آموزی