تصاویر منتسب به دو نسخه از گلکسی اس 7 سامسونگ فاش شد


چندی پیش ایوان بلاس، فاش کننده ی نام آشنای حوزه‌ی فناوری توییتی را منتشر کرد که در آن به عرضه‌ی گلکسی اس ۷ سامسونگ در چهار نسخه اشاره شده بود. حال تصاویری از قابهای منتسب به گلکسی اس ۷ منتشر شده که به نظر می‌رسد برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس توسعه یافته است. با زومیت همراه باشید.

 ایوان بلاس با انتشار توییتی در هفته‌های اخیر خبر از عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در چهار نسخه داد. این چهار نسخه‌ شامل گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ اج پلاس است. انتظار می‌رود کره‌ای‌ها این گوشی‌ هوشمند را در مراسمی که ۲۱ فوریه سال آینده‌ی میلادی برگزار می‌شود، معرفی کند. این تاریخ نشان از این دارد که نسل جدید پرچمدار سامسونگ پیش از آغاز کنگره‌ی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد.

ساعاتی پیش تصاویری منتسب به قاب‌های گلکسی اس ۷ فاش شد. به نظر می‌رسد این قاب‌ها متعلق به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس است. در این تصاویر آنگونه که به نظر می‌رسد، گوشی هوشمند از وجود کلید فیزیکی Home در جلو همچنان بهره می‌برد با این تفاوت که شکل ظاهری آن مستطیل‌تر شده است. کلید پاور را نیز همچنان می‌توان در لبه‌ی سمت راست گوشی مشاهده کرد. همچنین باید به سایز گوشی نیز اشاره کرد که به نظر به نمایشگر ۶ اینچ مجهز شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۷ را به همراه تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰، برای تمام بازار‌های خود غیر از بازار آمریکا و چین عرضه کند. در دو کشور مورد نظر گلکسی اس ۷ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد.

case 1 f8ef1

case 2 21f95

نظر شما در این خصوص چیست؟


ویدیو مرتبط :
ویدیوی فاش شده از گلکسی اس 8 سامسونگ