علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حضور دکتر مخبر دزفولی در «کلاس مجردها»ی حجت الاسلام شهاب مرادی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز معلم به بزرگترین کلاس دانشجویی کشور رفت. صد و بیست و هشتمین جلسه از "كلاس مجردها"ى حجت الاسلام شهاب مرادى، روز یكشنبه ١٢ اردیبهشت ١٣٩٥ این بار در تالار اندیشه حوزه هنرى تشكیل شد.
در این جلسه گفتگوی خوبی میان دکتر مخبر دزفولی و دانشجویان کلاس با موضوعات​ ​مختلفی چون​ ​دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشرفت علمی کشور، جمعیت و اقتصاد مقاومتی ​شکل گرفت.
این استاد تمام دانشگاه تهران با اشاره به استثنایی بودن چنین جمعی که همه پرانرژی، علاقه مند و دانشجو هستند افزود: هنگامی که وارد شدم و این جمعیت را دیدم كه تا دم در روى زمین نشسته اند، نیت کردم برای شما صدقه کنار بگذارم. ​باید ​به جناب آقای مرادی برای طراحی این تفاهم و همفکری آفرین گفت و از این ظرفیت استفاده کرد.


"کلاس مجردها" عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره ای است که به همت حجت الاسلام شهاب مرادى به صورت رایگان راه اندازى شده و می توان آن را در قالب کرسی های آزاد اندیشی تعریف کرد. این کلاس كه گفتگو محور بوده و برپایه احترام متقابل استاد و دانشجو اداره مى شود پنجمین دوره خود را با استقبال پشت سر مى گذراند.


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام شهاب مرادی / ولنتاین