فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سایت کتابخانه ملی خارج از دسترس/ ارتقاء امنیت شبکه در دست انجام است


امین عارف‌نیا، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون اختلال سایت کتابخانه ملی خصوصا در بخش فیپا اظهار داشت: به دلیل ارتقاء امنیت شبکه در حال اصلاحات هستیم.

وی در ادامه با قبول اختلال در سامانه کتابخانه ملی آن را در دست اقدام دانست و ضمن ارائه توضیحاتی تاکید کرد: در بخش ip و ارتقاء زیرساخت‌ها در حال اصلاحاتی هستیم از این رو به دلیل بازنگری در سرویس، سامانه از دسترس خارج شده است اما از صبح فردا مجددا فعال خواهد شد.

عارف نیا ابراز داشت: اداره کل فن آوری در ایام تعطیلات نوروز برنامه ارتقای امنیت شبکه را در قالب بازنگری در زیر ساخت‌ها دنبال کرده است تا امنیت شبکه برای دریافت کنندگان خدمات ارتقا یابد از این رو با طی مراحل آماده سازی، سامانه از فردا در دسترس است.

گفتنی است، از صبح امروز اختلال مانع از دسترسی مراجعین به سایت کتابخانه ملی شده است و این اختلال  دسترسی به بخش‌ها را ناممکن کرده است.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
سایت اروپایی از دسترس خارج شد!!