گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



موقعیت مطلوب ایران در زمینه امنیت پرواز


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایران در زمینه امنیت پرواز از موقعیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ علی عابدزاده در آیین گشایش هشتمین اجلاس ایکائو در جزیره کیش افزود: اکنون بسیاری از کشورهای امریکای شمای، کانادا و اروپا از فضای ایران برای پروازهای عبوری بهره می برند.

علی چگینی معاون کنسولگری امورخارجه نیز با اشاره به لغو روادید سیاسی با 80 کشور جهان گفت: به زودی با چند کشور اروپایی نیز به توافق خواهیم رسید و روادید سیاسی با این کشورها نیز لغو خواهد شد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور هم با اشاره به رابطه افزایش امنیت با گسترش روابط بین الملل گفت: مکانیزه شدن سیستم های تشخیص هویت و ماشین خوان شدن روادید موجب کاهش بروز حوادث بین المللی از جمله قاچاق، پولشویی، تروریسم و جرایم سازمان یافته می شود.

هشتمین اجلاس بین المللی ایکائو با همکاری وزارتخانه های اطلاعات، کشور، امورخارجه، قوه قضاییه، پلیس ناجا، سازمان ثبت احوال و دستگاه های عضو ستاد گذرنامه تا 22 ادیبهشت در کیش ادامه دارد.

مهم ترین محور این اجلاس مدیریت شناسایی اسناد مسافر و اسناد قابل خواندن با ماشین، امنیت داخلی و خارجی و گسترش روابط بین الملل است.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
راه حلهای نوین du در زمینه امنیت شهر هوشمند‎