فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ستاره های آسمانی مجموعه آموزش قرآنی برتر شد


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه كشوری مهد قرآن،
محسن جاوید، مدیر انتشارات موسسه كشوری مهد قرآن هدف از انتشار این مجموعه آموزشی را ارائه آموزش‌های عمومی و دینی و قرآنی اصولی متناسب با ذائقه و سن مخاطب بر مبنای رشد همه جانبه، هدایت و شكوفایی استعدادهای گوناگون كودكان با محوریت قرآن كریم عنوان كرد.
وی افزود: سه جلد نخست كتاب‌ها به آموزش با استفاده از آیات نورانی، داستان‌های لطیف قرآنی و موضوعات تربیتی، اخلاقی برای كودكان و نونهالان مقطع پیش‌دبستانی و مطالب جلد چهارم با رویكرد آشنایی آینده‌سازان كشورمان با مناسبت‌های ملی، مذهبی و آئینی با بهره‌گیری از تصاویر، اشعار و داستان‌ها تهیه و تالیف شده و منطبق بودن تصاویر، مطالب، صفحه‌بندی، انطباق شاخص‌های تدوین شده از كتاب‌های مرجع مقطع پیش‌دبستانی با بیانی قرآنی از جمله ویژگی‌های مجموعه آموزشی ستاره‌های آسمانی است.
وی درباره معرفی شكل و محتوای كتاب‌ها اظهار كرد: كتب آموزشی ستاره‌های آسمانی با تصویرسازی بسیار جذاب به‌صورت تمام رنگی بوده و همراه مجموعه كتب، لوح فشرده صوتی مطالب نیز در یك بسته‌بندی زیبا ارائه می‌شود.
جاوید ادامه داد: مراكز آموزشی به ویژه مهدهای كودك و پیش‌دبستانی می‌توانند برای تدریس هرچه بهتر كتب یاد شده، لوحه‌های آموزشی این مجموعه را از فروشگاه قرآنی «آیه» وابسته به انتشارات موسسه كشوری مهد قرآن تهیه كنند.
فراهنگ**9022**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تدویر زیبای نو گل آسمانی آقا برهان قرآنی وباهوش