علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اعلام نتایج نهایی انتخابات در دو حوزه مازندران


به گزارش خبرنگار مهر، طبق آمار قطعی و پایانی دومین مرحله دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، علی ادیانی با کسب ۵۱ هزار و ۱۵۶ رای از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار دومین منتخب مردم این حوزه های انتخابیه در مجلس شد.

کمال علیپور دیگر نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نیز ۴۸ هزار و ۸۴۹ رای کسب کرده است.

در حوزه انتخابیه بابل نیز حسین نیاز آذری با کسب ۶۲ هزار و ۵۰۰ رای به عنوان نماینده مردم در خانه ملت باقی ماند و همت الله طاهرنژاد ۶۰ هزار رای کسب کرده است.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس و ۹ حوزه انتخابیه دارد و حدود ۷۰۰ هزار نفر در شش شهرستان دو حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات بوده اند.

گفتنی است هنوز مراجع رسمی این خبر را تایید نکرده است


ویدیو مرتبط :
درگیری ها بعد از اعلام نتایج انتخابات ترکیه