سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



وزیر بهداشت: افراد سالم نیازی به تزریق واکسن ندارند


وزیر بهداشت: افراد سالم نیازی به تزریق واکسن ندارند

شبکه خبر/ وزیر بهداشت با بیان اینکه هر سال شاهد بروز آنفولانزا در کشور هستیم، گفت : هر سال موجی وجود دارد که در فصل سرما، مردم دچار سرما خوردگی می شوند و افراد سالم نیازی به تزریق واکسن ندارند.
دکتر سید حسن هاشمی با تأکید بر عدم نگرانی مردم از بیماری آنفولانزاافزود: از یک ماه پیش نخستین مورد از این ویروس در رفسنجان گزارش شد که نه فقط بخاطر آنفولانزا بلکه به دلیل وجود بیماری های زمینه ای بود که این افراد داشتند.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از گزارش نخستین مورد مشاهده شده از آنفولانزا، تیم های بهداشتی به منطقه اعزام شدند افزود: به نظر من در حال حاضر تمام شرایط، تحت کنترل است و اگر نگرانی وجود داشته باشد بنده به مردم اطلاع رسانی می کنم.
دکتر هاشمی گفت: پنج شنبه این هفته نیز برای چهارمین بار تیم بهداشتی در استان کرمان حضور می یابند و با تشکیل شورای عالی سلامت و امنیت غذا وضعیت موجود بررسی خواهد شد.
وزیر بهداشت از رسانه های حوزه سلامت خواست تا باعث نگرانی مردم و یا افزایش استفاده از واکسن برای افراد سالم نشوند چرا که برای افراد سالم و جوان نیازی به تزریق واکسن نیست.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه آمار رسمی تعداد فوت شدگان بر اثر آنفولانزا را مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت اعلام می کند افزود :خبرهایی که از استان ها عنوان می شود مورد تأیید وزارت بهداشت نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سفر وزیر بهداشت بهداشت به استان مرکزی- خبر سیمای آفتاب