تعقیب و گریز پلیس و خودرو فراری (+فیلم)


شرکت اتوبوس‌رانی تأیید کرده است که هنگام این تصادف، هیچ بچه‌ای سوار اتوبوس نبوده و راننده به عنوان تنها فرد حاضر در اتوبوس بدون هیچ آسیبی موفق به فرار شده است.

تعقیب و گریز پلیس برای توقف یک خودرو در مرکز شهر فیلادلفیا امریکا منجر به تیراندازی راننده به سمت پلیس ایالتی شد.  به گزارش عصرخبر، حدود ساعت 9:30 صبح پلیس‌راه ایالت پنسیلوانیای امریکا در بزرگراه شماره 676، خودرو یک نوجوان 17 ساله را به کنار بزرگراه هدایت و متوقف کرد، اما کمی بعد، این راننده به سرعت سوار خودرواش شد، به سمت مأموران تیراندازی و فرار کرد.

در پی این حادثه ماموران پلیس‌راه به دنبال خودرو فراری افتادند که در حین این تعقیب و گریز خودرو مذکور از پشت به یک اتوبوس مدرسه برخورد کرد و ناگهان هر دو خودرو آتش گرفتند.

تعقیب و گریز پلیس و خودرو فراری شرکت اتوبوس‌رانی تأیید کرده است که هنگام این تصادف، هیچ بچه‌ای سوار اتوبوس نبوده و راننده به عنوان تنها فرد حاضر در اتوبوس بدون هیچ آسیبی موفق به فرار شده است.  مظنون 17 ساله که سریعا توسط ماموران پلیس‌راه از این حادثه جان سالم به در برد پس از انتقال به بیمارستان و درمان آسیب‌های ناشی از این حادثه، به همراه دو سرنشین دیگر این خودرو به بازداشتگاه مرکز پلیس ایالتی Wynnefield Heights منتقل شدند. در این حادثه، یکی از مأموران پلیس به علت اصابت گلوله به شانه‌اش راهی بیمارستان شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم تعقیب گریز خودرو سرقتی توسط پلیس