سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمشق: حامیان تروریسم مسئول جنایت جدید داعش در دیرالزور هستند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه امروز(دوشنبه) با صدور بیانیه ای در واکنش به جنایت جدید داعش در منطقه «البلیغه» استان دیرالزور اعلام کرد که این اقدام داعش، ادامه اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه‌ای است که گروه های تروریستی سوریه مرتکب آن می شوند.

وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه جداگانه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت اعلام کرد که «دمشق بر اولویت مقابله با تروریسم در سوریه و عزم آن بر ادامه وظیفه دفاع از ملت سوری و حمایت از آن تاکید دارد و بار دیگر خواستار محکومیت اینگونه اقدامات جنایتکارانه و تروریستی است و سازمان ملل و شورای امنیت باید مسئولیت مقابله با تروریسم و خشک کردن منابع مالی آن را بر عهده بگیرند.

در ادامه بیانیه آمده است که کشتار جدید ادامه سلسله اقدامات تروریستی سوریه است که از سوی برخی کشورهای منطقه و جهان حمایت می شوند.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که «دولت سوریه تاکید دارد که این جنایات داعش و دیگر گروه های تروریستی زمانی به پایان می رسد که حمایت مستمر تسلیحاتی و مالی و لجستیکی برخی کشورها از جمله عربستان، قطر و ترکیه از تروریست ها قطع شود.»

به گزارش سانا، دولت سوریه با اشاره به ارتکاب کشتار و جنایات گروه های تروریستی در سوریه مانند داعش، جبهه النصره، جیش الاسلام، جبهه اسلامیه، جیشت الفتح، جیش الحر، احرار الشام و غیره، از شورای امنست خواست تا با اتخاذ تدابیر بازدارنده علیه کشورهای حامی تروریسم از صلح و امنیت نه تنها سوریه بلکه کل جهان حمایت کند.

گروه تروریستی داعش در جنایات جدید خود بیش از ۲۸۰ نفر از نظامیان و غیرنظامیان سوری را در منطقه البلیغیه استان دیرالزور اعدام کرد.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/2ULRU1


ویدیو مرتبط :
جنایت داعش در دیرالزور