سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل با iOS 9.3 پایدارترین سیستم عامل چند سال اخیر را دارد


اپل با iOS 9.3 پایدارترین سیستم عامل چند سال اخیر را دارد

کمپانی تحقیقاتی Apteligent که روی بررسی و تست اپلیکیشن ها و سیستم عامل های موبایل تمرکز دارد، مطالعاتی روی میزان پایداری iOS و اندروید انجام داده که نتیجه آن، برتری iOS 9.3 به تمامی ورژن های پیشین و اندروید 6.0 مارشملو بوده است.

این شرکت، iOS 9.3 را پایدارترین ورژن iOS طی سال های گذشته خوانده است. با این حال، اپل در ارائه ورژن جدید سیستم عامل اش دچار مشکلاتی هم شده بود و ورژن 9.3 بی دردسر باقی نماند.

همچنین، یک باگ بسیار جدی وجود دارد که سبب فریز شدن و در نهایت کرش کردن اپلیکیشن ها روی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می شود. این مشکل درست زمانی پیش آمده که کاربران iOS 9.3 را نصب کرده اند.

علی رغم این مشکلات، بر اساس این گزارش طی هشت روز گذشته، iOS 9.3 نرخ ناپایداری 2.2 درصد را داشته که سبب می شود پایدارترین سیستم عامل فعال در اکوسیستم اپل نام گیرد. اندروید 6.0 نیز با نرخ ناپایداری 2.6، پس از iOS 9.3 قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ورژن های 8، 9 و 9.2 سیستم عامل اپل، همگی نرخ ناپایداری 3.2 درصد یا بالاتر را داشته اند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:Android vs iOSiosiOS 9.3اپلسیستم عامل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت عملکرد سیستم عامل های iOS 9 و iOS 8.4.1