سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقرار اورژانس مازندران در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر فرهاد مصدری رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران افزود: با عنایت به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و اعزام بیش از 37 هزار مازندرانی مشتاقان اباعبدالله به سوی مرزهای غرب کشور و خروج به سمت عراق، آمادگی نیروهای اورژانس وامدادی جهت خدمات رسانی به زائرین وجود دارد.
وی اظهار داشت: در این راستا سه دستگاه آمبولانس به همراه بالگرد اورژانس مازندران با تجهیزات کامل و پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی و 11 نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی مازندران در مرز مهران برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین مستقرشده است.
در آستانه اربعین حسینی دستگاههای خدمات رسان به زائران در مازندران شامل دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه های استان و فرودگاه ساری امکانات خود را برای ارائه خدمات به زائران اعزامی به عراق به حالت آماده باش درآوردند.
فرودگاه ساری با افزایش پرواز نجف، بغداد از دو پرواز به سه پرواز در هفته برای روزهای شنبه، یکشنبه و پنجشنبه، پروازهای فوق العاده ای هم پیش بینی کرد که در صورت متقاضی این پروازهای فوق العاده با مشارکت شرکت های هواپیمایی ایران و عراق برقرار می شود.
6097/6982

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اورژانس 115 خدمت گذاران زائران اربعین در مرز مهران