سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون پرستاری وزیر بهداشت عنوان کرد: ضرورت ارتقای توانمندی‌های اعضای سازمان نظام پرستاری


معاون پرستاری وزیر بهداشت عنوان کرد: ضرورت ارتقای توانمندی‌های اعضای سازمان نظام پرستاری

فارس/ معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت ارتقا توانمندی‌های اعضای سازمان نظام پرستاری در جهت انجام امور و رفع مشکلات جامعه پرستاری، گفت: وقتی گروهی گرد هم می‌آیند، باید نقد منصفانه داشته باشند و بدون موضع گیری برخورد کنند.

محمد میرزابیگی در اولین جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری، گفت: نگاه ما در یک جامعه پرستاری و سازمان این جامعه نباید نگاهی رقابتی باشد، چرا که ما در سازمانی کار می کنیم که خودمان باعث تشکیل سازمان نظام پرستاری شده‌ایم.
وی بر ضرورت ارتقاء توانمندی‌های اعضا سازمان نظام پرستاری در جهت انجام امور و رفع مشکلات جامعه پرستاری تاکید کرد و گفت: لازم است وقتی گروهی گرد هم می‌آیند نقد منصفانه داشته باشند و با شفافیت و بدون موضع گیری برخورد کنند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به این که سازمانی که در آن خدمت می کنیم برگرفته از دستاوردهای خود اعضا است، گفت: نباید فکر کرد این سازمان یک بخش حاکمیتی جداگانه است، چرا که این سازمان ماحصل خود پرستاران هستند.
میرزابیگی همچنین، افزود: رفتار و بیانات اعضای شورای عالی نظام پرستاری بسیار مهم است، چراکه رفتار ما تعیین کننده امورات سازمانی خواهد بود.
همچنین در این مراسم با حضور معاون پرستاری، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری و دبیر ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری اعتبار نامه اعضای شورای عالی نظام پرستاری به اعضا اعطا شد.


ویدیو مرتبط :
خبر20:30 - معاون پرستاری وزارت بهداشت - کمبود پرستار