سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دلایل طرح استیضاح مجدد وزیر آموزش و پرورش


فارس/ نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: نمایندگان از عدم انجام تعهدات وزیر آموزش و پرورش ناراحت شدند و اعتراض کردند و نمایندگان درخواست استیضاح بعدی وزیر آموزش و پرورش را داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «طرح استیضاح مجدد وزیر آموزش و پرورش در چه مرحله‌ای است؟»،اظهار داشت: قبل از اینکه استیضاح قبلی صورت گیرد، وزیر آموزش و پرورش تعهداتی به نمایندگان داد تا به خواسته‌های آنان توجه کند.

وی ادامه داد: از جمله این تعهدات، رفع مشکلات فرهنگیان، وضعیت حقوقی و معیشت آنها، رسیدگی به امور آموزش و تحصیلاتی دانش‌آموزان، وضعیت مدارس روستایی، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، سامان دادن به وضعیت رفاهی معلمان و نیازمندی‌های مدارس بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد افزود: پرداخت سرانه و اجرای رتبه‌بندی معلمان نیز از جمله تعهداتی بود که وزیر آموزش و پرورش متعهد شد که آنها را انجام دهد، اما متاسفانه هیچ کدام از آنها را عمل نکرد و فقط در حد حرف باقی ماند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یادآور شد: علی‌رغم اعلام تعهد اما وزیر آموزش و پرورش به گفته‌های خود عمل نکرد و نمایندگان مجلس از عدم انجام تعهدات وی ناراحت شده و اعتراض کردند و عموماً درخواست استیضاح دوباره وزیر آموزش و پرورش را داشتند.

وی تصریح کرد: طرح استیضاح را خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس ارائه دادیم و هیأت رئیسه حتماً باید آن را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهد تا بررسی شده و اعلام وصول شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نژاد در خصوص تعداد امضا کنندگان طرح استیضاح مجدد وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: نزدیک 45 نفر از نمایندگان، این طرح را امضا کردند البته تعدادی از نمایندگان عنوان کردند که می‌خواهند این طرح را امضا کنند اما فعلا طرح استیضاح در اختیار هیأت رئیسه مجلس است.


ویدیو مرتبط :
استیضاح وزیر آموزش و پرورش