سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیحات رئیس دانشگاه بیرجند درباره برگزاری مراسم شوی لباس


توضیحات رئیس دانشگاه بیرجند درباره برگزاری مراسم شوی لباس

فارس/ رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این دانشگاه هیچ گاه مجوز برگزاری برنامه‌ای مختلط را نداده است، گفت: همایش چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه بیرجند پس از ایام ماه صفر برگزار می شود.

خلیل خلیلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت علمی کشور، امروز این گفتمان به گفتمان غالب کشور به ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تبدیل شده است.

خلیلی با اشاره به برگزاری مراسم شوی لباس که اخیراً در تالار فیروزه برگزار شد، افزود: این تالار در سال 1388 ساخته شده است.وی ادامه داد: تالار فیروزه به مدت 17سال به بخش خصوصی واگذار شده که بعد از این قرارداد ملک در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.رئیس دانشگاه بیرجند گفت: تمام اختیارات این تالار به عهده بخش خصوصی است و دانشگاه هیچ دخل یا تصرفی در آن ندارد.خلیلی افزود: در مورد شوی لباس نیز هیچ مجوزی از سوی مسئولان دانشگاه بیرجند صادر نشده و نخواهد شد و مراحل صدور مجوز به عهده نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوطه است.

مسئولیت دانشجویان خارج از دانشگاه برعهده دانشگاه نیست
وی تاکید کرد: اگر دانشجویی در این مراسم شرکت کرده به اختیار خودش بوده و دانشگاه برای دانشجویان خارج از دانشگاه تعیین و تکلیف نمی‌کند.رئیس دانشگاه بیرجند با توجه به اینکه خراسان جنوبی و شهر بیرجند یک شهر فرهنگی، دانشگاهی و دانشجوپذیر است، اظهار داشت: در تمام کشور شاید کنسرت و مراسم بازدید لباس برگزار شود و بسیاری اوقات به چشم جامعه نمی‌آید اما در بیرجند هر فعالیتی که انجام شود زیر ذره‌بین جامعه است.

دانشگاه بیرجند هیچ‌گاه خلاف فرمایشات رهبر انقلاب قدم برنمی‌دارد
خلیلی افزود: دانشگاه بیرجند نیز مخالف این‌گونه مراسمات است و هیچ‌گاه به خود اجازه نمی‌دهد تا خلاف سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران و اخلاقیات ایرانی و اسلامی پیش رود و دانشگاه بیرجند تاکنون هیچ شوی لباس و اردوی مختلطی برگزار نکرده و نخواهد کرد. وی گفت: جای تعجب است که برخی از رسانه‌های محلی استان بدون اطلاع قبلی و ندانسته خبر اشتباه بر روی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: عکس‌هایی که در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی گذاشته شده اصلا در ایران نیست متاسفانه به این مراسم ربط داده‌اند و کسانی که اصلا این موضوع به آنها ربط ندارد را درگیر کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.خلیلی یادآور شد: تالار فیروزه با مجوز قضایی پلمپ شده و دانشگاه بیرجند با اختیاراتی که دارد با مسئولان تالار برخورد می‌کند.


ویدیو مرتبط :
شوی لباس در دانشگاه بیرجند بود یا نبود؟