علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دانشگاه و دانشجویان در انتخابات تماشاچی نباشند


به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تلاش ها و خدمات بسیجیان در طول عمر با برکت نظام اسلامی ایران قابل تقدیر است و همه ایرانیان امنیت و اقتدار کشور را مرهون تفکر و اندیشه بسیج می دانند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و اثرگذاری دانشگاه و دانشجویان در راستای حضور حداکثری اشاره کرد و افزود: ما نمی خواهیم دانشگاه و دانشجویان ما در موضوع انتخابات نقش تماشاچی را ایفاء کنند، چون که یکی از عوامل شور و نشاط انتخابات و همچنین حضور و مشارکت حداکثری بر عهده دانشجویان و دانشگاه ها است ولی باید براساس قانون و رعایت خطوط قرمز در برگزاری انتخاباتی باشکوه کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دانشگاه های ما باید پویا، فعال و با نشاط باشند و از هر گونه تحرکات دانشجویان که در چارچوب قانون باشد حمایت و دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دانشجو باید در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی جامعه به وظایف خود آگاه باشد، افزود: در 9 ماه گذشته شاهد افزایش کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های استان هستیم که این موضوع خود موجب آگاهی بخشی قشر جوان و دانشجو می شود.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: جوانان دارای فطرتی پاک هستند و کلامشان بازگو کننده حرف های دلشان است و نباید صحبت‌هایشان در برنامه‌ها و جلسات دانشگاهی موجب مارک دار شدن و یا پرونده سازی برای آنان شود.

حقیقی خطاب به دانشحویان گفت: انتقاد با مغرضانه صحبت کردن تفاوت دارد و دانشجویان باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌های استان بوشهر باید در راستای گسترش و ارتقاء فعالیت تشکل های دانشجویی برنامه و طرح‌های خود را به دبیرخانه کمیسیون دانشجویی استان ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین 16 آذر ماه امسال به مناسبت روز دانشجو، نشستی در قالب پرسش و پاسخ با حضور مسئولان ملی و استانی با دانشجویان ممتاز استان بوشهر برگزار خواهیم کرد.

حقیقی با بیان اینکه انتخابات اراده سیاسی یک ملت است که در یک اجتماع شکل می گیرد، افزود: ایران اسلامی کشوری است که در هیچ دوره ای با وجود گردنه های سختی که پیش روی داشته، در انتخابات با مشکلی مواجه نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: ما طالب برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف و قانونمند هستیم و مسئولین دانشگاه های استان موظف هستند برای فعالیت تشکل های مختلف با در نظر گرفتن چارچوب قانون و رعایت خط قرمزها مانعی ایجاد نکنند.


ویدیو مرتبط :
فائزه رفسنجانی بعد اغتشاشات انتخابات 88 در بین دانشجویان معترض دانشگاه آزاد - حتما ببینید.