سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صلاحیت 51 نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی آبادان تایید شد


عزیزا... شهبازی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کار بررسی وضعیت صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت 24 دوشنبه شب پایان یافت و در نهایت صلاحیت دو نفر تایید نشد.
وی اظهارکرد:54 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان نام نویسی کردند که یک نفر پیش از شروع بررسی صلاحیت ها انصراف خود را اعلام کرده بود و دو نفر نیز توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت نشدند.
شهبازی گفت: نتیجه تایید صلاحیت ها امروز به اطلاع داوطلبان رسانده می شود.
وی افزود: مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در آبادان فراهم شده،و دو هزار و 500 نفر در قالب هیات های اجرایی و نظارت کار رای گیری را در 142 شعبه رای برعهده خواهند داشت.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد:بیش از 180هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه (آبادان، اروندکنار و چوئبده) هستند.
آبادان دارای حضور انتخابیه اصلی آبادان و حوزه ی فرعی اروند کنار است و سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفتم اسفند امسال برگزار خواهد شد.
3015/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حق گرفتنی است/سر و صدای نماینده آبادان در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی