سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آتش سوزی خودرو در جاده جاجرود دو کشته و 11 مجروح برجا گذاشت


حسن عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 21 شب گذشته آتش سوزی یکدستگاه خودرو ون در جاده جاجرود(پل سعید آباد) به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و شش گروه از تکنیسین های این مرکز به همراه آمبولانس عازم محل حادثه شدند.
وی با بیان اینکه این خودرو با 13 سرنشین بدلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود، اظهار کرد: متاسفانه دو نفر از سرنشینیان خودرو به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی، جان خود را از دست دادند.
عباسی با بیان اینکه 11 سرنشین دیگر خودرو نیز دچار سوختگی شده بودند، تصریح کرد: در همان لحظات هفت مصدوم حادثه شامل شش مرد و یک زن برای درمان فوری به بیمارستان های امام حسین (ع) و شهدای تجریش منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: چهار مصدوم دیگر حادثه نیز توسط آمبولانس های هلال احمر به دیگر مراکز درمانی منطقه انتقال داده شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در خصوص این حادثه گفت: خودروی سواری ون هنگام حرکت و بدلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های حاشیه بزرگراه، دچار حریق می شود.
جلال ملکی افزود: متاسفانه در این حادثه دو مرد 40 و 60 ساله بدلیل شرت جراحات وارده ناشی از سوختگی، جان خود را از دست دادند.
تهرام/7243/1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زلزله ۶،۸ ریشتری ژاپن ۳۹ مجروح برجا گذاشت